Thursday 22 July 2010

JANGAN LUPAKAN PBRS DI PANTAI TIMUR




TERIMA...Kurup menerima borang keahlian dari Sebatik diserahkan oleh Santi Paulus

Oleh: ROZIE JUMAT

PRESIDEN Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS) Tan Sri Joseph Kurup meminta agar ahli-ahli parti itu diberi perhatian serta peranan di kawasan Pantai Timur kerana PBRS juga memainkan peranan penting dalam mengukuhkan perpaduan dan memperkasakan Barisan Nasional (BN).

Kurup berkata, PBRS di kawasan pantai timur, terus kekal setia bersama BN malahan keahlian parti itu juga bertambah. Kurup berkata demikian ketika merasmikan Pejabat Perhubungan Parti PBRS N.60, Sebatik yang diketuai oleh Yunus Sampe di sini.

“Dengan peranan, kerjasama serta kesetiaan yang dimainkan oleh PBRS di kawasan ini, maka adalah wajar bagi ahli-ahli parti ini diberi perhatian, jangan lupa peranan yang telah mereka lakukan,” kata Kurup.

Turut hadir Naib Pengerusi Pemuda BN Malaysia, Vincent Lee yang juga Ketua Pemuda PBRS serta Timbalannya, Matusin Bowie.

Kata Kurup, PBRS banyak membantu mengukuhkan parti dan BN di kawasan itu, dan memberikan tenaga mereka setiap kali pilihanraya dengan penuh kesetiaan.

“Meskipun ahli-ahli PBRS tidak mempunyai kedudukan di sini tetapi mereka terus setia bersama dengan PBRS dan BN, sebagai pemimpin BN saya sangat menghargai kesetiaan dan ketabahan yang mereka lakukan untuk BN, “ kata Kurup.

Sempena majlis itu juga Kurup menerima borang keahlian sebanyak 56 orang dari Cawangan Jalan Apas N.57, Sri Tanjung dan 62 orang cawangan Hill Top N.60, Sebatik.

No comments:

Post a Comment