Thursday 24 February 2011

WANITA DAN PUTERI UMNO TENOM AKAN SERTAI PKR?



DAFTAR…. Ketua Cabang PKR Tenom Halik Zaman dan Setiausaha Cabang Maseri Raisimin sedang mendaftar ahli ahli UMNO Bahagian Tenom yang baru menyertai PKR Cabang Tenom.

Oleh: MEDIA PKR SABAH

SEKUMPULAN Wanita dan Puteri UMNO Bahagian Tenom secara senyap-senyap telah membuat temu janji bertempat di Pejabat PKR Cabang Tenom dengan Ketua Cabang PKR Tenom, Halik Zaman.

Dalam satu sidang media yang dikeluarkan oleh Setiausaha Cabang PKR Tenom, Maseri Raisimin berkata, "Program Ketua Cabang dalam bulan Februari dan Mac terlalu ketat, terlalu banyak acara dan lawatan beliau ke kampung-kampung di pedalaman yang akan berlangsung, maka temu janji itu mungkin dijadualkan dapat diadakan dalam bulan April depan."

Menjawab pertanya mengenai pemilihan calon BN, Jamawi Jaafar di Parlimen Tenom, Maseri berkata, "Itu bukan urusan kami. Siapapun calon BN mereka adalah saingan PR, kami berkerja untuk memperkasakan PKR di Tenom".

"Untuk masa ini kami cuma memperkemaskan jentera pilihanraya di kawasan Parlimen Tenon yang mengandungi DUN Kemabong dan Melalap," jelas Maseri.

Bila diasak oleh wartawan media PKR, siapakah nama Puteri dan Wanita Bahagian UMNO Tenom itu, Maseri berkata, "Itu adalah rahsia parti. Saya belum diberi signal oleh KC PKR Tenom, Halik Zaman untuk mengumumkannya. Beliau akan dibuat kejutan."

No comments:

Post a Comment