Thursday 24 March 2011

ITU BADAN ANWAR IBRAHIMKAH?



BERBULU…..tangan bebulu, perut boroi, putih pula dan gebu. Jauh sekali daripada anatomi Anwar. Tetapi kalau rambut putih sah mesti….. Inilah gambar asal sebelum dihitamputihkan dalam video.

Oleh: ISMAILY BUNGSU

CUBA kita perhatikan gambar yang disertakan. Itulah gambar yang dikatakan Anwar beraksi sedang melakukan seks dan kalian fikirlah sendiri. Saya tidak mengatakan itu Anwar dan tidak juga mengatakan bukan Anwar, tetapi kalian bisa nilai sendiri melalui perut buncit, kulit putih dan tangan berbulu serta agak gemuk sikit.

Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR dan Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul memberikan enam sebab mengapa beliau yakin lelaki dalam video klip yang dipertontonkan kepadanya bukan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan alasan adalah seperti berikut:

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek.Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu sipelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggung) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Johari mendakwa, Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik dan seorang ahli perniagaan yang juga merupakan Datuk T, Datuk Eskay Shazril Abdullah bersamanya ketika beliau dipertontonkan klip berkenaan di Hotel Flamingo Ampang pada Isnin lalu.

Malaysia sekarang penuh dengan dunia fitnah yang cukup memalukan dan seperti yang saya perkatakan tidak hairan ramai orang Malaysia akan masuk neraka jahanam!

Salam Hormat,

ISMAILY BUNGSU

No comments:

Post a Comment