Monday 18 April 2011

YB: SKANDAL SEKS ORANG TERNAMA


KLIK SINI UNTUK BACA SIRI I


BAB 1, SIRI II : SEKRITARI (SAMBUNGAN)

DALAM siri pertama Sabahkini.net menerima lebih 3,000 email meminta agar menyiarkan segera sambungan Skandal Seks Orang Ternama: YB dan mendedahkan siapakah YB sebenar kerana ada pihak yang menuding jari kepada yang bernama ‘Rahim’ sekalipun sudah dinyatakan jika ada sebarang persamaan, hanya secara kebetulan sahaja.

Manakala grafik atau gambar yang disiarkan hanyalah untuk hiasan dan bukannya 'mangsa' sebenar, sekalipun seiras atau serupa dengan mangsa.

Ikuti siri kedua yang memaparkan kisah lebih sensasi namun berlapik dengan kiasan dan tamsilan bagi mengelakkan dijadikan bahan lucah oleh pihak yang tidak bertanggung jawab. Siri III kelak akan membuka dimensi baru Skandal Seks akan datang.

Sambungan Siri II- Skandal Seks Orang Ternama : YB

“Jamliah merasakan bagaikan tubuhnya berada di awang-awang dan tenggelam di dalam keasyikan yang amat sangat dan ketika itu jika YB Rahim meletakkan RM1 juta di atas dadanya, dia akan tetap memilih paku YB Rahim yang tidak ternilai harganya.”

SETELAH merenung seketika, tubuh itu menyelinap masuk di dalam gebar yang membaluti tubuh Jamliah. Jamliah terus hanyut dan semakin hanyut dibuai mimpi sehinggalah merasakan nafasnya sesak bagaikan tertindis sesuatu. Dalam cahaya samar-samar Jamliah terkejut melihat YB Rahim sudah berada di atasnya sambil mencium lehernya yang jinjang dan mula menjalar ke dua bukit licin membonjol yang menjadi kebanggaannya.

Jamliah cuba menjerit kerana terkejut, namun mulutnya segera dipekup oleh YB Rahim. Jamliah cuba meronta dan menolak YB Rahim dari atas tubuhnya yang hampir penyek dihimpit oleh perut YB Rahim yang memboyot, namun usahanya sia-sia kerana dia bukannya berhadapan dengan manusia biasa, sebaliknya ‘bapa harimau’ yang ganas dan tidak mengenal mangsa.

Semakin Jamliah cuba meronta, tubuhnya semakin lemah dan nafasnya semakin sesak, tambahan pula dia merasakan suasana itu begitu aneh, takut tetapi agak menyeronokkan terutama apabila lidah YB Rahim yang sepatutnya membaca Al-Quran mengecat dua bukit gondol yang masih kemerahan di puncaknya sehingga dua tahi lalat jelas kelihatan membonjol bagaikan antena telefon bimbit.

Jamliah tidak lagi berdaya meronta atau menolak YB Rahim yang semakin bijak memainkan peranan sehingga dia menggeliat kegelian apabila lidah YB Rahim yang tidak bertulang menyentuh antena di bukit gondol itu.

Dia tidak lagi merasakan keberatan tubuh YB Rahim yang lebih berat daripada dua karung beras kerana mula tenggelam di dalam keasyikan yang tidak terkata dan pertama kali dialaminya.

Rengekan manjanya mula mengiringi muzik yang lembut berkumandang dari peti suara berdekatan katilnya. Ada kalanya Jamliah hampir lemas tenggelam di dalam keasyikan dan merelakan apa sahaja yang diperlakukan oleh YB Rahim kerana syaitan betina mula meramas imannya yang nipis dan iblis sudah merasuki tubuh YB Rahim. Ketika itu tidak ada lagi segan silu melainkan kehendak yang perlu dipenuhi oleh kedua belah pihak.

Walaupun YB Rahim begitu mahir memainkan peranan kerana telah berpengalaman luas, namun dia tidak boleh tergopoh-gapah apabila memikirkan Jamliah bukanlah Suzie atau Masliah yang cawannya mudah dibancuh kerana mulutnya luas disebabkan selalu dikacau, bukan sahaja sudu teh, malah camca besar.

Jamliah mungkin belum pernah mengenali erti kehidupan walaupun pernah mempelajari teori cara membuat manusia melalui ‘teknik perlombongan’, namun belum pernah mempraktikkan teori berkenaan, sementelahan pula Jamliah gadis pingitan.

Jamliah umpama papan kayu belian yang keras. Bukan sebarang paku boleh menembusi papan belian. Tersilap cara, paku yang bengkok.

Namun paku YB Rahim bukanlah sebarang paku melainkan paku yang dibuat khas untuk melantak apa sahaja bukan sahaja kayu belian, malah dinding simen sekalipun. YB Rahim terpaksa berhati-hati kerana terpaksa memastikan medan untuk dipaku telah sedia dan hujung paku telah dioles minyak pelincir atau licin agar paku tidak bengkok dan papan belian tidak pecah.

Mujur YB Rahim telah berpengalaman melantak paku ke dinding simen ketika memaku Kartika, anak dara sunti yang terpaksa menggadaikan daranya kepada YB Rahim kerana memerlukan wang untuk membiayai perubatan ayahnya, walaupun ketika itu usianya baru mencecah lima belas tahun, masih di bawah umur.

Oleh kerana paku YB Rahim agak besar maka pecahlah dinding Kartika yang belum pernah didrill sebelum dipasang paku, sebagaimana yang selalu dibuat oleh tukang rumah agar simen tidak pecah dan paku boleh masuk sesudah lubang yang didrill di-sumbat kayu atau plastik khas bagi membolehkan paku atau skru melekat kemas.

Mujur Tuhan menjadikan dinding simen Kartika begitu elastik, jika tidak terpaksa mencari tukang kimpal atau paitung untuk menampal dinding yang terpokah.

Tetapi YB Rahim yakin, memaku papan belian Jamliah tidak sesukar memaku dinding simen Kartika.

Walaupun YB Rahim gagah, namun kelihatan pakunya masih sukar menembusi kayu belian sementelahan pula pakunya agak besar dan tumpul seperti cendawan yang baru tumbuh.

Tambah menyulitkan, ketakutan yang bersarang di hati Jamliah berselang seli dengan keseronokan dibelai sehingga papan belian basah dan semakin basah bagi memudahkan paku tumpul menembusi kayu belian tanpa memecahkannya.

Jamliah yang merengek dan menggeliat tiba-tiba menjerit apabila menyedari paku tumpul sudah menembusi papan yang basah sehingga kesakitannya begitu memeritkan bagaikan tertusuk paku berkarat.

Namun seketika kemudian rasa sakit mula hilang apabila YB Rahim mencabut semula paku tersebut perlahan-lahan sehingga Jamliah merasakan bagaikan tubuhnya berada di awang-awang dan tenggelam di dalam keasyikan yang amat sangat dan ketika itu jika YB Rahim meletakkan RM1 juta di atas dadanya, dia akan tetap memilih paku YB Rahim yang tidak ternilai harganya.

Tukang rumah pun tidak semahir YB Rahim yang begitu pandai sekali memaku sehingga paku tumpul boleh menembusi kayu belian tanpa pecah dan boleh dicabut dan dipaku semula di lubang yang sama tanpa melihatnya.

Jamliah begitu kagum dengan ketangkasan YB Rahim sehingga dia semakin lemas oleh keseronokan, menjalar dari hujung kaki sehingga ke hujung rambutnya.

Ketika itu kalau ada yang menarik rambutnya sampai botakpun tidak terasa sakit kerana kenikmatan yang luar biasa dirasai sehingga terjuntai di hujung rambut yang mencecah bahu.

Akhirnya setelah berulang kali memaku dan mencabut paku dari papan belian, akhirnya Jamliah dan YB Rahim terkulai kepuasan dan keletihan setelah papan belian dan paku basah lenjun dan melekit.

Tanpa sedar Jamliah memeluk YB Rahim dan berbaring di atas dadanya bagaikan kebiasaannya di masa masih bayi tidur di atas dada ayahnya ketika ibunya sibuk menyediakan makan malam di dapur.

Teringatkan ayahnya, Jamliah tiba-tiba menjerit, namun mulutnya segera dipekup oleh YB Rahim yang kelihatan kaget oleh perubahan mendadak Jamliah.

Tangisan Jamliah berjela dan disulami dengan pujuk rayu YB Rahim di atas keterlanjurannya yang selama ini mengekang nafsu setiap kali melihat Jamliah dan mengaku akan bertanggung jawab di atas apa yang berlaku.

Empangan yang dibuat daripada konkrit pun akan pecah apabila air melimpah dan berketumpatan tinggi.

Apatah lagi empangan nafsu YB Rahim yang tidak ubah seperti kertas tisu yang akan hancur apabila terkena air, sementelahan pula kocakan nafsu yang maha buas melebihi percikan air terjun yang tertampan ke batu.

Setelah memikirkan nasib malang yang menimpanya, tangisan Jamliah mula reda, apatah lagi setelah termakan janji manis YB Rahim yang mengaku akan bertanggung jawab ke atas dirinya. Lagipun tidak ada sesiapa yang mengetahui tragedi yang menimpanya, melainkan dirinya dan YB Rahim.

Akhirnya Jamliah pasrah dan terus melayani keseronokan berada di atas dada YB Rahim yang tidak begitu memboyot jika berbaring menelentang.

Tertidurlah Jamliah seketika di atas bantal impian bertilamkan tubuh YB Rahim dan diselimuti seribu janji yang belum pasti. YB Rahim tidak lagi kembali ke biliknya yang bersebelahan dengan bilik Jamliah yang hanya dipisahkan oleh pintu rahsia yang boleh dibuka dari dalam bilik YB Rahim.

Tiba-tiba telefon berdering. Jamliah kaget, namun terus mengangkat telefon tersebut dan meletakkan semula telefon tanpa berkata apa-apa kerana mesin automatik memberitahu ‘morning call’ jam 6 pagi.

Jam 7 kelak mereka mahu bertolak ke Lapangan Terbang Serambi PTI menghantar TYT balik ke Kota Kinabalu.

Jika tidak kerana hari sudah pagi, sudah pasti YB Rahim akan memaku sekali lagi kerana kali pertama dia memaku papan belian Jamliah dia merasakan sedikit kelainan dan lebih menyeronokkan daripada memaku dinding simen atau mengacau teh di cawan.

Jamliah begitu sempurna dan menggiurkan jika dibandingkan dengan pekan Semporna yang menjadi tumpuan lanun.

YB Rahim segera bergegas ke biliknya untuk mandi dan berkemas, manakala Jamliah segera ke bilik air selepas YB Rahim meninggalkannya bersendirian di katil.

Jamliah agak kaget kerana terdapat tompokan percikan darah di cadar putih, namun segera senyum kelat kerana memikirkan lumrahnya darah akan memercik jika tertusuk paku.

Dia segera membasahkan tisu dan mengelap percikan darah merah yang berbaur dengan lendir pekat di cadar, namun percikan tompokan darah tersebut tidak mahu hilang, lalu dia menutup cadar dengan gebar dan segera mandi.

Terasa denyutan nyeri bercampur kegelian dan sedikit kepedihan ketika air suam terkena pada lubang papan yang dipaku oleh YB Rahim.

Selepas bersiap dia bergegas turun ke bawah kerana bimbang YB Rahim akan kembali ke biliknya dan memakunya sekali lagi. Masih ada setengah jam lagi sebelum mereka berangkat ke majlis sarapan pagi dan menghantar TYT ke Lapangan Terbang Serambi PTI.

Jamliah merasa agak kekok berjalan kerana inilah pertama kalinya sebatang paku tumpul seperti cendawan memasuki papan beliannya yang tidakpun pernah ditembusi sebarang medium walaupun sebesar jarum.

Apatah lagi paku belian sepanjang enam inci dan sebesar terung muda, sudah pastinya akan terdapat rekahan sehingga Jamliah merasa agak kekok dan membetulkan langkahnya agar tidak kelihatan janggal.

Setelah tiba di lobi, kelihatan Pak Karto sedang membelek akhbar meneliti keputusan cabutan nombor ekor.

Jamliah melabuhkan punggungnya yang berbalut baju kurung biru muda bercorak bunga kangkung ke kerusi empuk berdekatan Pak Karto yang tidak mengesyaki apa-apa kerana tinggal di tingkat dua sedangkan YB Rahim dan Jamliah menginap di tingkat lima.

Sebentar kemudian YB Rahim menghampiri mereka lalu beralih ke meja makan menunggu ketibaan TYT untuk bersarapan pagi bersama mereka.

Apabila TYT tiba, YB Rahim dan beberapa dif kehormat mengiringi TYT sehingga ke meja khas yang disediakan untuknya sebelum YB Rahim kembali ke mejanya menemani Jamliah dan Pak Karto sebelum seorang VIP lagi datang memenuhi bangku kosong di meja tersebut.

“Awak tidak payah ikut. Pergilah belikan sesuatu untuk ibu ayah dan adik-adik,” ujar YB Rahim dengan suara yang agak lembut sambil menyerahkan satu envelop Hotel Venis yang agak kembung ketika mahu menghantar TYT ke lapangan terbang.

Jamliah cuba menolak, tetapi setelah Pak Karto mengangguk, Jamliah menerima envelop tersebut dengan hati yang agak berat. Jamliah masih terkebil-kebil memandang kosong kenderaan VIP yang bertali arus meninggalkan perkarangan Hotel Venis yang berdekatan Masjid di tengah-tengah bandar Serambi PTI.

Hati Jamliah berbelah bahagi sama ada mahu menggunakan wang tersebut atau mengembalikan semula kepada YB Rahim. Jamliah tidak mahu terhutang budi kerana telah tergadai bodi.

Gelisahnya semakin mencengkam sehingga dia terfikir mahu melaporkan insiden ‘pencabulan’ dan ‘perogolan’ YB Rahim ke atasnya kepada polis.

Namun apabila teringatkan rakan sekolahnya dahulu yang membunuh diri kerana tidak dapat menahan malu setelah disoal siasat polis kerana mendakwa dirogol guru besarnya, maka Jamliah memendamkan hasratnya untuk membuat laporan polis.

Apatah lagi semua bukti sudah terhapus melainkan cadar putih yang terpalit darah merahnya yang entahkan ada kesan spermatozoa YB Rahim atau tidak.

Jika sebelum dia membersihkan bekas tertujah paku yang mengandungi kesan spermatozoa, besar kemungkinan mudah baginya untuk membukti tuduhan sehingga melampaui keraguan munasabah.

Bagaimanapun, ketika itu dia masih belum terfikir untuk melaporkan hal itu kepada polis kerana bimbang akan menjejaskan ‘maruah’nya, apatah lagi baru pertama kali dia merasa betapa seronoknya ketika dipaku dan merasai kenikmatan sebenar.

Pada hemat Jamliah, tidak hairanlah kenapa ibunya sanggup mengandung dan melahirkannya ke dunia ini kerana kelazatan yang tidak terhingga berbanding kesakitan bersalin yang hanya sekejap dirasai.

Jamliah tidak sanggup menahan malu jika terpaksa menceritakan bagaimana insiden tersebut berlaku dan menjelaskan secara terperinci bagaimana paku tumpul berbentuk cendawan baru tumbuh dilantak dan berapa inci yang masuk, berapa tinggal luar, ba-gaimana rasanya, kenapa tidak melawan.

Pegawai polis yang menyoal siasat sudah pasti akan bertanya seronokkah tidak? Kalau seronok macam mana mahu kata YB Rahim rogolnya? Jamliah bukan di bawah umur. Ini kes suka sama suka. Kalau betul kena rogol mana buktinya dan pelbagai macam soalan yang tambah membesarkan ‘kemaluannya’.

Walaupun doktor boleh mengesahkan selaput daranya terkoyak disondol benda tumpul, namun agak sukar untuk memastikan siapa yang mengoyaknya, apatah lagi terdapat pelbagai aparatus tiruan yang serupa dengan paku enam inci YB Rahim yang kini menjadi barang mainan wanita zaman sekarang, terutama yang tidak mahu dipaku namun gian memaku diri sendiri dengan benda yang pelik-pelik.

Mahu tidak mahu terpaksa tunggu kalau-kalau spermatozoa yang dipancutkan YB Rahim itu menghasilkan zuriat di rahimnya. Sekali lagi dia tersentak. Kenapalah manusia panggil ‘benda Allah’ itu rahim’, panggillah ‘La Isla Bonita kah, Madonnakah.

Tambah berbanggalah YB Rahim kerana menyimpan spermatozoa di lokasi strategik di dalam tubuh Jamliah yang sinonim dengan namanya.

Kalau benih YB Rahim jadi zuriat, kalau tidak bagaimana mahu mendakwa YB Rahim yang kelihatan akan memanipulasi undang-undang.

Jamliah gelisah. Lalu membungkus niatnya itu di dalam kalbu dan menarik nafas panjang untuk menerima takdir yang menimpanya tanpa terlalu menyalahkan Tuhan Maha Pencipta.

Mungkin ada iktibar di sebalik insiden hitam ini dan ujian Tuhan terhadap dirinya, bisik hati kecilnya meronta.

Jika dia meneruskan niatnya, maka sudah pasti seluruh penduduk Sabah tahu bahawa dirinya telah ‘ditebuk tupai’ dan hilanglah peluangnya untuk menjadi wanita sempurna kerana sudah pasti tidak ada lelaki yang akan memperisterikannya kelak melainkan lelaki hidung belang atau YB Rahim sendiri.

Alangkah malunya jika perkara tersebut dibicarakan di mahkamah sehingga terpaksa usung tilam ke sana ke mari. Lebih memalukan lagi jika ibu bapanya memaksa Jamliah mengahwini YB Rahim yang telah didakwa merogolnya.

Jamliah bingung. Semakin bingung. Namun menarik nafas panjang untuk menghela keluar kerunsingan yang membayangi benaknya sejak YB Rahim menyerahkan envelop yang berisi wang kepadanya tadi.

Apakah aku ini sudah menjadi pelacur? Apakah begitu rendahnya pandangan YB Rahim terhadap wanita teraniaya sepertinya? Bukankah ibu, isteri dan anak YB Rahim juga wanita?

Apakah YB Rahim menggangapnya seperti sepatu yang sanggup dibeli dengan harga yang mahal tetapi dipakai di kaki dan digunakan untuk menendang segala macam dan memijak segala najis termasuk tahi dan air kencing?

Tidakkah boleh YB Rahim menyediakan suatu daerah yang bernama ‘isteri’ buatnya yang sepatutnya dicurahkan kasih sayang dan dilayan sebagai kekasih berbanding sepatu yang boleh dipakai jika mahu dan ditinggalkan di luar jika masuk ke dalam rumah? Alangkah malangnya nasib wanita sepertinya yang dijadikan Allah daripada tulang rusuk lelaki, bengkok lagi dibengkokkan semata-mata untuk menjadi tempat lelaki atau jantan melampiaskan nafsu serakah.

Tapi bukankah dia merasakan keenakan yang lebih berbanding YB Rahim yang hanya ego memaku dan menyeligi sehingga mengah. Mana tidaknya terpaksa mengangkat perut boroi dan dalam masa yang terpaksa memaku sehingga membuatkan Jamliah merasakan dirinya tidak lagi berada di dunia ini, sebaliknya di syurga yang penuh keindahan. Benarkah begitu? Keliru. Jamliah benar-benar keliru.

Namun Jamliah merasakan cukup sekali menyerah kepada YB Rahim yang sudah punya dua isteri dan sudah berpuluh kali bernikah cerai dengan pelbagai spesis wanita. Dia tidak mahu menyandarkan harapan yang tinggi kepada janji YB Rahim yang dalam keadaan mabuk asmara pagi tadi.

Menaruh harapan kepada janji YB Rahim umpama mengharap buih di tengah laut menjadi perahu yang akan pecah ketika terdampar ke pantai.

“Apa dayaku menolak kehendak YB Rahim apatah lagi setelah tidak ada apa lagi yang harus aku pertahankan. Mungkinkah aku menjadi ketagih sehingga menjadi perindu kepada paku bercendawan milik YB Rahim itu?”

Namun hati kecilnya berbisik dan meronta bersilih ganti. Akhirnya Jamliah memasukkan wang pemberian YB Rahim ke dalam beg tangannya lalu mengeluarkan wang baki pemberian YB Rahim semalam untuk membeli buah tangan bagi meredakan kemarahan ibu bapanya yang sudah pasti akan berang kerana inilah pertama kali Jamliah tidak tidur di rumah.

Jamliah pasti ibunya akan tersenyum dan kemarahan ayahnya akan reda apabila mendapat buah tangan termasuk sedikit wang elaun bertugas di luar sebagai sagu hati.

Jamliah mahu melupakan dahulu soal wang pemberian YB Rahim yang tidak diketahui jumlahnya lalu menuju ke bazaar yang berdekatan Hotel Venis untuk membeli buah tangan buat keluarganya. Langkahnya tidak sekekok tadi kerana lubang tertusuk paku YB Rahim sudah mula sembuh.

Setelah puas membelek pakaian, perhiasan dan membeli belah, Jamliah kembali ke hotel dan segera menuju ke biliknya untuk berkemas kerana bimbang jika dia lama di bilik YB Rahim mungkin akan menyelinap masuk setelah kembali dari lapangan terbang.

Mujur katilnya belum berkemas dan cadarnya belum berganti, jika tidak Jamliah terpaksa menebalkan muka kerana pekerja hotel akan bergunjing sesama mereka penghuni bilik 511 meninggalkan tompokan darah di atas cadar, mungkin terkena paku tumpul.

Jika bulan mengambang, warnanya sudah pasti berlainan dengan warna yang tertompok di atas cadar putih tersebut. Sudah pasti penghuni bilik 511 ada membawa ‘tapau’ teman dan menggunakan bilik 511 untuk meletakkan batu asas mendirikan kilang mengeluarkan anak.

Jamliah sempat membelek wang di dalam envelop pemberian YB Rahim. RM10,000. Tercengang Jamliah kerana belum pernah menerima wang sebanyak itu.

Apakah ini harga diri seorang wanita? Apakah ini upah yang diterima setelah membenarkan YB Rahim memaku papan beliannya? Apakah ini harga yang diletakkan oleh YB Rahim sebagai mengotakan janjinya untuk bertanggung jawab.

Apakah dengan wang RM10,000 maruahnya telah tertebus? Apakah ini tugas penting yang harus dijalankan oleh Jamliah? Apakah melayani nafsu serakah termasuk dalam bidang tugasnya?

Jamliah menggerutu sendiri namun segera bergegas keluar apabila terdengar pintu bilik sebelah terkatup, mungkin oleh YB Rahim atau pekerja hotel yang mengemas bilik.

….BERSAMBUNG!

No comments:

Post a Comment