Monday 16 May 2011

SKANDAL SEKS ORANG TERNAMA: YB (B3-IV)



BAB 3: Siri IV ini khas untuk pembaca berusia 18 tahun ke atas dan tidak boleh diulang siar dalam apa juga bentuk tanpa kebenaran penulisnya kerana tertakluk kepada Undang-Undang Hak Cipta. Jika terdapat persamaan nama, tempat atau latar belakang; hanya secara kebetulan sahaja.

Tujuan Sabahkini.net menyiarkan Skandal Seks ini semata-mata untuk menghindari kejadian yang sama berulang dan agar manusia bernama Wanita menjaga maruah dan Lelaki membela maruah; bukan bertujuan untuk menunjukkan kelucahan melampau sehingga membangkitkan nafsu syahwat. Buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat.

SIRI IV: BAB 3

YB Herman layak menjadi Presiden seumur hidup, Husin Timbalan Presiden. Mereka boleh pelawa Musmuliadi jadi ahli dan buka keahlian kepada semua lelaki yang senasib dengan mereka. ROC mesti luluskan hari itu juga kerana ditaja oleh YB Herman yang terkenal dan pernah memegang rekod Kebangsaan dalam acara mencungkil mutiara dari tiram.

YB Herman tidak tahu lagi apa yang harus dilakukan. Tanpa sedar dia bangun menuju ke bilik air untuk mengambil wudhu meninggalkan Lily Wong yang semakin tidak dapat menahan limbahan sos tiram yang semakin kental kerana sudah lama tidak dicecah hot-dog YB Herman.

Ketika Lily Wong lena dibuai mimpi, YB Herman sujud di sejadah yang tidak pernah dicapai sejak lima bulan lalu iaitu ketika sembahyang sunat Aidil Adha. Entah apa yang dikumat-kamitnya YB Herman pun tidak tahu kerana dia terlalu jahil.

YB Herman hanya tunduk dan bangun seperti orang sedang khusyuk sembahyang tahajjud atau istikharah, sebaliknya hanya melayan kesusahan hatinya menanggung malu yang amat sangat.

YB Herman semakin malu kerana sekalipun mempunyai empat buah kereta, tetapi tidak satupun dapat dipandunya!

“Ya Allah Ya Tuhanku. Ampunkanlah dosaku. Dosa kedua orang tuaku. Dosaku terhadap-MU, terhadap ibu bapaku dan terhadap sesiapa jua. Sesungguhnya Dikaulah Maha Pengampun lagi Maha Pemurah. Aku berserah pada-Mu Ya Allah. Jika kesembuhan itu baik bagiku, maka engkau sembuhkanlah penyakitku ini Ya Allah. Namun jika kau rasakan penyakit ini baik bagiku, aku reda menerimanya sebagai balasan kerana cuai dengan perintah-Mu. Aku mohon pada-Mu Ya Allah akan ihsan dan belas dan kasih-Mu terhadapku. Amin-amin Ya Rabbal Alamin.”

Tanpa disedarinya YB Herman melelehkan air mata keinsafan. Air mata seorang lelaki ego yang selama ini telah menggerhana kehidupan ramai dara yang menjadi mangsa kepala alternatif yang tidak pernah memikirkan kesusahan orang lain.

Air mata seorang lelaki yang terlalu bangga dengan hot-dognya walhal semua yang ada pada dirinya hanya dipinjamkan Tuhan kepadanya. Air mata seorang YB yang merasakan tidak ada ertinya menjadi wakil rakyat jika tidak dapat memenuhi kehendak isteri sendiri.

Air mata seorang kasanova yang menyangkakan kepala alternatifnya berurat dawai bertulang besi.

Air mata jantan yang selama ini tidak pernah mengenal mana satu tiram halal, mana satu kimah yang haram.

Air mata seorang pemimpin yang beranggapan dirinya berkuasa merampas isteri orang sedangkan isteri sendiri hampir mati kehausan.

Semalaman itu YB Herman hanya bertafakkur dan bermunajat kepada Illahi agar ditunjukkan jalan dan diberi petunjuk sehingga Lily Wong yang tidak pernah kenal tikar sembahyang melainkan mengucap dua kalimah syahadat ketika memeluk Islam turut terharu dengan perubahan mendadak YB Herman.

Keinginan batin yang membuak-buak tertampan apabila melihat YB Herman sujud menyembah Illahi. Barulah Lily Wong mengerti betapa menderitanya jiwa YB Herman menanggung malu kerana warisan Nabi Adamnya gagal berfungsi.

“Saya mau pergi Mekah. Mau cari kedamaian. Mau ikut rombongan TYT minggu depan. Sudah sampai masanya saya menunaikan haji kerana sudah sampai seru. Doakan semoga saya selamat pergi dan selamat kembali,” ujar YB Herman dalam keadaan separuh sedar membuatkan Lily Wong berbaring di pangkuan YB Herman.

Terbetik kegembiraan yang amat sa-ngat di hati Lily Wong. Begitu juga de-ngan madu-madunya yang lain yang sudah lama tidak mendapat bahagian. Sama-sama kempunan.

Mereka mendoakan YB Karim kemba-li sembuh seperti biasa setelah kem-bali dari tanah suci Makkah Al-Mukar-ramah terutama memenuhi impian YB Herman untuk bertawassul di makam Nabi Muhammad s.a.w.

YB Herman percaya sesiapa yang mengunjungi makam Nabi akan menerima keampunan Illahi dan dihindari dari malapetaka. Jika sakit akan sembuh, jika susah akan senang, jika pendek umur akan dilanjutkan usia dan pelbagai kepercayaan karut marut yang boleh menggelincirkan akiqah, namun telah menjadi amalan sejak beratus tahun lalu.

Sepanjang ketiadaan YB Herman, PKR nya, Samad Alang akan menjadi per-antara sementara tempat rakyat mengadu masalah.

Samad Alang yang selama ini banyak membuang masa di kedai kopi dan makan gaji buta terpaksa menerima amanah YB Herman kerana tidak berdaya mengelak, lagipun bukan lama, hanya tiga minggu.

Tidak ada siapa tahu apa yang berlaku kepada YB Herman di tanah suci Makkah melainkan ahli rombongan yang ikut mengiringi TYT. Itupun hanya setakat luaran sahaja. Tidak ada siapa yang tahu betapa menderitanya batin YB Herman sebaik sahaja menjejakkan kaki ke tanah suci. Tidak ada siapa yang sanggup berkongsi penderitaan dengannya. Tidak ada siapa yang dapat merasakan beban yang ditanggung oleh YB Herman.

Walaupun pada dasarnya tidak ada apa-apa perubahan fizikal pada tubuh YB Herman, namun YB Herman menanggung penderitaan batin yang terlalu berat.

YB Herman merasakan seolah-olah hot-dognya membesar sehingga saling tak tumpah seperti belalai gajah. Bayangkan betapa beratnya dia mengheret belalai itu tawaf di keliling Kaabah. Tidak cukup dengan beban seperti belalai gajah, bau busuk seperti nanah dan darah menyembur dari celah kangkangnya yang tergantung belalai gajah sehingga hampir dua hari YB Herman tidak dapat makan.

Ketika mahu melelapkan mata pada waktu malam pula, YB Herman didatangi mimpi-mimpi aneh yang amat menakutkan.

Tiram-tiram gergasi seperti kelihatan cuba menghempapnya. Kadang-kadang dia sesak nafas kerana merasakan kepalanya dikulum oleh tiram gergasi dan kepala alternatifnya ditarik dan dirobek-robek sehingga dia tidak dapat melelapkan mata.

Pelbagai kesalahan yang dilakukannya sejak muda belia sehinggalah meninggalkan tanah air terpampang di hadapan mata seperti menyaksikan tayangan gambar yang paling lama. Tidak henti-henti. Babak demi babak. Berulang-ulang sehingga dia boleh menghafal wajah-wajah gadis, isteri orang dan wanita yang ternoda olehnya.

Walaupun YB Herman selama ini merupakan penyelam tiram yang handal, namun Tiram gergasi yang muncul dalam fikiran dan tidurnya begitu menyeramkan. Bulu-bulu tiram sebesar betisnya. Mutiara yang tersepit di celah tiram sebesar kepala gajah.

Manakala mulut tiram kelihatan seperti kawah gunung berapi yang berkemut-kemut dan memuntahkan lahar api yang amat panas sehingga YB Herman berkeringat batu sekalipun tidur dalam bilik hawa dingin.

Hot-dognya yang selama ini sering dicecah sos tiram sesiapa sahaja bagaikan dihuni oleh ribuan kala jengking, ular bisa dan cacing sehingga menyukarkannya membuang air kecil. Setiap titik air kencing yang mahu keluar dirasakannya seperti seorang perempuan meneran keluar anak sehingga terkoyak rabak warisan Hawa yang dibawa dari Syurga.

YB Herman melihat setiap titis air kencingnya seperti sebuah kolam nanah yang hanyir dan busuk. Begitu meloyakan sehingga nafasnya sesak. Dua kantung yang tergantung di celah kangkang dirasakannya seperti dua buah tembikai matang, bukan sahaja berat malah memeritkan kerana kejang otot menahan beban.

Pelbagai macam kepedihan, kesakitan, penderitaan dan siksaan yang ditanggung oleh batin YB Herman. Namun tidak ada sesiapa yang dapat melihat dengan mata kasar melainkan seorang Syeikh yang sentiasa mengekorinya sejak tiba sehinggalah pada hari akhir dia mahu meninggalkan Makkah.

Hanya Syeikh itu tahu penderitaan batin yang ditanggungnya dan meminta YB Herman bersabar kerana segala yang dialaminya di tanah suci Makkah adalah balasan yang diterimanya di dunia dan akan menerima balasan yang berjuta kali ganda lebih berat di akhirat kelak.

Sheikh itu meminta YB Herman bertaubat nasuha dan banyak-banyak membuat kebajikan dan beramal soleh. YB Herman diminta membasuh dosanya dengan menyerah diri kepada takdir Illahi dan memohon keampunan Allah Azzawajalla.

YB Herman lebih kaget sehingga pucat apabila Sheikh yang fasih berbahasa Melayu itu berpesan agar YB Herman bersabar kerana akan menerima kisas sekembalinya ke Sabah.

Kisas lagi? Hati YB Herman semakin meronta. Sudahlah tidak dapat menunaikan haji dengan sempurna, terpaksa pula memikirkan bala yang akan menimpanya kelak sekembalinya ke tanah air. Namun YB Herman mengumpulkan sisa-sisa semangat yang ada untuk menghadapi apa juga cabaran yang bakal menjelma.

YB Herman akan pasrah jika terpaksa melepaskan jawatannya sebagai wakil rakyat. YB Herman sanggup berundur dan meninggalkan kemewahan yang dinikmatinya. YB Herman tidak gentar kehilangan wang dan harta, asalkan Tuhan mengembalikan tongkat kuasa warisan Nabi Adam kepadanya.

Namun sangkaan YB Herman meleset kerana bala yang menimpanya terlalu besar untuk ditanggung oleh seorang Wakil Rakyat, malah seorang lelaki. YB Herman tidak tahu di mana dia mahu simpan muka apabila orang kepercayaan YB Herman, Totok, turut menawaf di celah kelangkang Lily Wong ketika YB Herman bersusah payah mengerjakan tawaf di Kaabahtullah.

Totok mencecah hot-dognya ke dalam sos tiram Lily Wong kerana kasihan melihat Lily Wong menanggung penderitaan batin sebagaimana kasihannya YB Herman melihat Salmi yang kempunan hot-dog. Lily Wong mengambil kesempatan ketika anak-anaknya bersekolah untuk mengundang Totok mencecah sos tiramnya yang begitu lama terbiar.

Bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal, Totok meratah tiram Lily Wong dengan lahap, selahap perlakuan YB Herman ketika bersama Salmi, Siti Kasmah, Rosita, Kemala, Umairah, Puspa, Saerinah, Safora, Karsita, Fiona, Siti, Karuna, Karsita, Zakiah, Syamsiah, Flora, Stephenie, Mary, Mariana, Kartika, Marsitah, Syarifah Zaharah, Itariah, Marhimah, Sakinah, Kartina, Bibiana, Fatimah, Kikimala dan Chong Li Li.

Mujur anak YB Herman dengan isteri pertamanya, Salman dan Salleh dapat menghidu kejalangan ibu tiri mereka dan membelasah Totok sehingga lebam-lebam seperti nasib Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Salman dan Salleh tidak menyangka sama sekali ibu tiri mereka, Lily Wong sanggup membiarkan Totok yang berbau rokok Gudang Garam membenamkan kepala alternatifnya ke dalam tiram Lily Wong yang telah melahirkan dua adik mereka. Lily Wong dan Totok yang tertangkap basah tidak terkata apa-apa sebaik sahaja pintu bilik terkuak.

Salman dan Salleh datang ke rumah ibu tiri mereka untuk meminta wang bagi membeli bahan mentah untuk membekalkan makanan bermasak kepada orang tahanan yang dikontrakkan kepada mereka.

Namun memandangkan pintu hadapan berkunci, maka mereka masuk melalui pintu dapur yang lazimnya tidak berkunci. Setelah memanggil seketika, tidak ada suara menyahut sebaliknya kedengaran suara orang mengerang, bukan kesakitan tetapi keenakan.

Setelah diamati suara itu datang dari bilik tidur utama. Salman dan Salleh semakin kehairanan kerana kenal benar suara mengerang itu suara ibu tiri mereka walaupun melodinya begitu indah dan mempersonakan.

Salman yang berbadan sasa agak hairan kerana ayah mereka masih di tanah suci, tetapi ibu tiri mereka menyanyi lagu lirik dangdut Amelina, Ah! Ah! di dalam bilik tidur. Takkan ber Ah! Ah! sendiri. Mesti ada pasangan, tetapi pintu berkunci dari dalam.

Setelah nekad, Salman dan Salleh menendang pintu sehingga terkopak. Ketika itu Totok sedang mencecahkan hot-dognya ke dalam kimah bersos tiram dari arah belakang, seperti memasukkan peluru ke dalam meriam katak.

Sebelum sempat berbuat apa-apa tumbukan sulung Salman sudah hinggap ke dagu Totok dan disusuli dengan tendangan bungsu ke kepala alternatif yang hanya mengangguk terpinga-pinga, mungkin kerana belum menyelesaikan tugas yang diamanahkan kepadanya.

Jika Salleh tidak menahan Salman, sudah pasti tiram ibu tiri mereka penyek atau terkoyak rabak diterajang Salman. Muka Lily Wong betul-betul pucat seperti pelakon opera China yang ditampal bedak tiga inci.

Tidak ada siapa tahu betapa malunya Lily Wong tertangkap basah ketika sedang ber Ah! Ah! dengan Totok yang bukan sahaja boleh disuruh menjaga pekerjanya, malah menggantikan tugas YB Herman yang kini terpaksa bercuti.

Bersambung…….

No comments:

Post a Comment