Wednesday 24 August 2011

SPNB LANTIK KONTRAKTOR KELAS F



Oleh : MEDIA SPNB (pr@spnb.com.my)

Saudara Pengarang,

UNTUK makluman, SPNB Cawangan Sabah telah mengambil inisiatif melantik kontraktor-kontraktor kelas F untuk menjalankan kerja-kerja pembaikan kecacatan unit rumah di beberapa perumahan SPNB di kawasan Kota Kinabalu berikutan kelewatan kerja-kerja pembaikan oleh kontraktor utama.

Usaha ini akan diteruskan dalam menjalankan tanggungjawab sebagai pemaju untuk membaiki kerosakan unit rumah dalam tempoh tanggungan kecacatan.

Sebarang pertanyaan berhubung dengan kerja-kerja pembaikan unit rumah boleh menghubungi pegawai SPNB Urus Harta di talian 088-455283 atau e-mel kepada urusharta@spnb.com.my.

Sekian, harap maklum.

KETUA SEKSYEN

(Komunikasi Korporat)

7 comments:

  1. harap semua kerosakan pada rumah2 tersebut akan diperbaiki.

    ReplyDelete
  2. selagi dalam tempoh tanggungan lebih baik mereka yang membeli rumah dari SPNB meminta kontraktor untuk memperbaiki sebarang kerosakan dan kecacatan.

    ReplyDelete
  3. mereka yang menghadapi masalah kerosakan unit rumah sebaiknya meminta ianya diperbaiki selagi dalam tempoh tanggungan kecacatan.

    ReplyDelete
  4. Harap masalah kerosakan ataupun kecacatan dapat diselesaikan oleh kontraktor yang dilantik ini.

    ReplyDelete
  5. Pemaju sepatutnya bertanggungjawab membuat pembaikian tersebut dan bukan menolak tanggungjawab ini kepada pihak yang lain.

    ReplyDelete
  6. Harap kerosakkan ini akan dapat diselesaikan secepat yang mungkin.

    ReplyDelete
  7. Baguslah kalau macam itu tindakkan SPNB. Semoga apa pembaikkan ini akan berjalan dengan lancarnya.

    ReplyDelete