Sunday 22 April 2012

'PARIA' YASSIN CURRY HOUSE TEBUK DARA?



BERKAS......PARIA Mohd Salim diberkas polis bersama pasangannya.

Saudara Pengarang,

DUKACITANYA saya ingin memaklumkan kepada Kerajaan Negeri dan Rakyat Sabah bahawa terdapat suatu perkara yang menggemparkan wanita, khususnya wanita remaja di negeri sabah yang dilakukan oleh seorang 'Paria' (Kuli) di Restoran Yassin Curry House yang terletak di Bandar Sabindo Square, Tawau.

Kami kesal kerana perbuatan jahanam lelaki warga India yang digelar hidung belang bernama Mohamed Salim Sharafuddeen (nombor pasport India J 6135424); lelaki buas seks nafsu serakahnya, seolah-olah seekor 'Buaya Ganas' yang sentiasa kelaparan wanita.

Sebelum ini, kami mangsa nafsu serakahnya pernah mendapat bantuan salah seorang hamba Allah yang bertugas sebagai seorang wartawan yang telah membantu kami dengan memuatkan aduan, rintihan dan keluhan sedih kami di dalam portal Sabahkini.net yang amat dikagumi di seluruh dunia melalui artikel 'Warga India Hidung Belang'.


Pada ketika itu kami mendapati Mohamed Salim bertungkus lumus cuba untuk menutup 'pekung di dada' agar tidak pecah tembelangnya melalui artikel 'Salim Bukan Hidung Belang!' Dengan hanya menjual nama YAB Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Panglima Musa Bin Haji Aman sebagai sahabat karibnya.

Jikalau pihak Tuan dengar dari mulut Mohd Salim sendiri seolah-olah YAB Ketua Menteri adalah sahabat tidur sebantalnya (Lihat sajalah gambar yang digantung di dalam restoran, sudah cukup menggambarkan wajah sebenar jahanam ini).

Itulah ugutan dan ancaman yang sering digunakannya kepada setiap pekerja dan mangsa nafsu serakahnya. Selain itu, kami pernah ditawarkan kad pengenalan Malaysia oleh pendatang asing India hidung belang ini.

Selain itu, ugutan dan ancaman yang seringkali digunakan oleh si hidung belang ini ialah kesemua ketua-ketua jabatan dikatakan dalam poket si hidung belang, termasuk Ketua Polis Daerah dan Pesuruh Jaya Polis Sabah; semata-mata kerana mereka sentiasa mengunjungi Restoran Yassin Curry House.

Sekiranya ada acara rasmi mahupun tidak rasmi dan akan dilayan oleh si hidung belang tanpa sebarang bayaran. Di akhir jamuan si hidung belang akan bergambar dengan mereka dan akan menggantung gambar-gambar itu di seluruh dinding Restoran Yassin Curry House.

Untuk makluman Kerajaan Negeri dan Rakyat Sabah yang Prihatin, bantulah kami kerana Mohammad Salim sering menjadikan kami sebagai alat pemuas nafsu jahanamnya. Kami sering dipaksa melakukan perbuatan yang amat keji dan perbuatan yang hina di luar tabii apabila dia memerlukan syurga kewanitaan kami.

Kami dinoda dan dijanjikan dengan pelbagai janji manis seperti dihadiahkan kepada kami dengan rantai dan gelang emas, pakaian yang cantik dan mahal, telefon bimbit dan banyak lagi.

Selain itu, dia juga pernah 'menanam tebu di tepi bibir' dengan janji bahawa dia akan berkahwin dengan kami. Secara tidak sengaja kami bertiga merupakan mangsa seks jahanam Mohamad Salim ini. Semoga Allah melindungi semua pekerja wanita 'dara' di dalam premis Yassin Curry House. Entah berapa ramaikah wanita sunti telah kehilangan permatanya?

Untuk makluman semua, beberapa minggu yang lepas kami terhidu bau bahawa Mohamed Salim telah ditangkap basah di rumah bosnya. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Adalah menjadi rutin sehariannya membawa gadis yang bekerja sebagai cashier di Restoran Yassin Curry House sebagai 'hidangannya' pada setiap malam.

Mohamed Salim tidak pernah membazir peluang yang ada kerana kedua-dua bos Mohamad Salim berada di India untuk mendapatkan rawatan. Malah peluang yang ada sekarang adalah sangat berharga bagi Mohamad Salim untuk membawa para perempuan pada setiap malam dari asrama pekerja wanita.

Kami sering memantau pergerakannya untuk menjejaki tapak kaki si binatang hidung belang ini. Satu hari terdengar bahawa terdapat 2 orang pegawai agama bahagian Pencegah Maksiat Negeri Sabah berserta 3 orang pegawai polis datang menyerbu rumah bosnya di Perumahan Hap Seng, Taman Mosaic.

Berikut adalah kronologi peristiwa kejadian tangkap basah si hidung belang Mohamad Salim bersama-sama 'cashier' iaitu pekerja di Restoran Yassin Curry House.

Tepat pada pukul 12 pagi bertarikh 13 april 2011, bermulalah siri menjejak kaki si binatang hidung belang. Siri jejak kaki si binatang hidung belang telah bermula di Kedai Restoran Yassin Curry House yang akan menutup tirai pada pukul 12 tengah malam setelah berhempas pulas menjalankan aktiviti perniagaan sejak awal subuh lagi.

12.15: Si hidung belang Muhammad Saleem Sharafuddin pemegang Pasport India bernombor J6135424 keluar dari Restoran Yassin Curry House.

12.30: Wanita mangsa janji manis ini telah diambil dari asrama pekerja wanita untuk 'dikendurikan'.

12.35: Singgah di Restoran KFC berhampiran Standard Chartered Bank untuk membeli beberapa ketul ayam sebagai 'appetizer' sebelum kenduri bermula.

12.50: Merpati dua sejoli sampai di Mahligai Singgahsana bersama-sama sambil berpegang tangan. Bersaksikan burung hantu, mereka berdua masuk ke kamar di tingkat bawah rumah.

1.20: Pegawai agama yang diketuai Ustaz Madrasah Kusing dan dibantu oleh Ustaz Hj Sabri Suntih bersama-sama para pegawai polis telah menyerbu kediaman rasmi Raja Hidung Belang.

1.30: Setelah diketuk berulangkali, akhirnya geriji pagar yang dikunci rapi telah dibuka sendirinya oleh si sang hidung belang dengan hanya berseluar dalam. Burung merpati pula tidak kelihatan di mana-mana, mana perginya? Lalu pegawai polis nekad menggeledah almari, di situ tersiratlah lutut yang di lipat rapi dengan memakai baju sejuk warna putih menangis dan menggigil keluar ketakutan.

1.40: Setelah disoal siasat, si hidung belang “kencang mengencang” wang perniagaan sepanjang hari dihulur dengan angkuh untuk merasuah pegawai agama tersebut. Akan tetapi si hidung belang tewas dalam cubaan merasuah. Si hidung belang jurus mengambil telefon bimbitnya untuk menghubungi segala pengaruh yang ada pada simpanannya. Malang sekali si hidung belang gagal mendapat bantuan pada larut malam itu. Teguh iman para pegawai, apa pun Tahniah di ucapkan kepada para pegawai. Akhirnya merpati sejoli akur untuk dibawa ke Balai Polis Daerah Tawau dan seterusnya laporan polis telah pun dibuat.

Berikut sedutan laporan polis yang dibuat oleh Penguatkuasa Agama, Madrasah Bin Kusing di Balai Polis Tawau melalui laporan bernombor TAWAU/005550/12;

"Pada 13 April 2012, jam lebih kurang 1.45 pagi, bertempat di Perumahan Hap Seng, Jalan Tanjung Batu, Tawau, saya bersama KPL/S Tola Bin Punchong, Konst/s Suhardi Bin Saad, Antarasi Putra Bin Anjar dan Ustaz Sabri Bin Suntih membuat operasi cegah Maksiat, aduan daripada orang awam melalui telefon pada 12.04.2012 jam 4.30 petang mengatakan seorang lelaki dan seorang perempuan bukan suami isteri telah bersekedudukan di sebuah rumah No 2642, Taman Mosaic, Jalan Tanjung Batu Laut, Tawau. Hasil daripada siasatan dan pemeriksaan mendapati kedua-dua suspek gagal menunjukkan Sijil Nikah yang sah dan tiada pertalian mahram. Butir-Butir Suspek seperti berikut;

1) Sharafuddin Bin Muhammad Saleem -Nombor Pasport J 6135424

2) Rosnain Junudi-Tiada keterangan diri yang sah.

Kedua-dua penama dibawa balik ke Balai Polis Untuk tindakan selanjutnya "

Cuba bayangkan apakah akan terjadi jika anak-anak perempuan pergi bekerja di luar rumah dan diperlakukan sedemikian rupa? Apakah rakyat Sabah sanggup melihat anak bangsa yang sepatutnya terlindung dan bebas mencari rezeki di kota, ditipu dengan janji-janji akan bersama sepanjang hidup dengannya, akan tetapi ditinggalkan separuh jalan?

Apakah kita ini sebagai rakyat Malaysia sanggup melihat anak bangsa kita jadi mangsa kepada si binatang hidung belang? Apakah pengaruh, kuasa, jawatan dan wang ringgit dibenarkan menggadai maruah kami? Apakah sanggup melihat kelahiran anak luar nikah dan pembuangan bayi berleluasa dengan senarai tertinggi di Malaysia?

Perkara jijik ini bukannya perkara baru kepada si binatang hidung belang ini. Malah, puluhan anak darah sunti telah ditebuk oleh si Jahanam ini. Dia mempunyai modus operandi yang berbeza berbanding hidung belang yang lain. Setiap wanita yang masuk bekerja di Yasin Curry House hendaklah cantik dan mempunyai susuk tubuh yang menawan. Walaupun pekerja tersebut lulus dalam aspek komunikasi dan sebagainya tetap akan gagal jikalau ciri tubuh badan yang kurang menarik.

Walaupun si hidung belang, Salim Sharafudeen berada di dalam keadaan terdesak, dia sanggup dan terdetik dihatinya untuk merasuah para pegawai agama dan polis. Akan tetapi, pihak berkenaan amat kental jiwa dan iman mereka untuk hanya menyelamat maruah anak bangsa.

Setelah perkara ini diketahui oleh bos-bos Mohamad Salim di India, Si binatang hidung belang ini memutar belit cerita sebenar dengan menuduh pihak berkuasa (Imigresen, Polis Dan Rela) mengadakan operasi penangkapan di Bandar Tawau. Dengan alasan untuk mengelakkan daripada tertangkapnya perempuan ini, si hidung belang menyembunyikan gadis ini di rumah bos. Syabas dan tahniah diucapkan kepada kesemua mata-mata (12 orang) dan para pegawai yang bertungkus lumus dalam menumpaskan kegiatan jijik ini.

Sekiranya keluhan hati kami ini adalah fitnah, kami sanggup menerima apa sahaja hukuman yang diberikan ke atas kami dan perkara yang sama kami memohon, jika perkara ini tidak benar, kami alu-alukan Mohamad Salim Sharafudeen untuk tampil membuat laporan polis untuk menafikan perkara ini.

Harapan kami agar pihak berkuasa dapat mengambil iktibar daripada nasib kami dan menyelamatkan anak-anak gadis sunti negeri Sabah daripada menjadi mangsa Mohamad Salim Sharafudeen si binatang hidung belang ini.

Kami merayu supaya pihak tuan dapat memberikan hukuman setimpal dengan apa yang dilakukannya. Jika boleh pihak tuan tolong hantar dia pulang ke Negara asalnya sebelum virus ini merebak ke atas wanita wanita seterusnya yang berada di dalam senarai bahaya 'simpanan' si binatang hidung belang ini. Cerita selanjutnya mengenai si hidung belang bakal menyusul!

Sekian,

PUTERI YASSIN.

17 comments:

  1. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka, jangan dikasi lepas tu PARIA..

      Delete
  2. Ingatkan Michael Chia saja suka guna nama KM, ini mapley pun mahu ambil kesempatan dalam kesempitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada saja manusia yang mahu ambil kesempatan dalam keluasan Sabah ni.

      Delete
  3. anak2 gadis pun harus didedahkan dgn pengetahuan tentang sexual harassment sebegini. apalagi panggillah semua2 gengster2 Twu kerjakan paria ni...

    ReplyDelete
  4. Lelaki hidung belang ada di mana-mana, tidak semestinya pendatang dan tidak semestinya Paria. Ini perempuan sudah frust baru lah bising sana sini menulis pasal lelaki ini. Sudah mabuk kena hadiah rantai emas la makan free la entah apa, tapi tidak dikahwini baru menyesal dan frust.

    Wahai wanita di luar sana, tolong bertanggungjawab di atas keputusan yang kamu ambil sendiri. Kenapa tidak berfikir sebelum melakukan sesuatu. Kenapa mudah betul ditipu? Kenapa sudah frust, sibuk menuding jari kepada lelaki lain. Bila jadi begini, diharap belajar dari kesilapan dan lebih bijak di masa hadapan.

    Wahai lelaki, jadilah lelaki yang bertanggungjawab, menghormati dan menghargai wanita. Jangan memaksa, mencaci dan menipu mereka. Naikkan lah daya pemikiran mereka dengan ilmu pengetahuan, bukan kongkongan (yg tidak berasas) yang melemahkan mereka. Apabila mereka boleh berdikari dan berfikir utk diri sendiri, mereka mampu melakukan keputusan yang bijak dan tidak membebankan keluarga dan diri mereka sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong...wanita-wanita ni gak spatutnya sedar perbuatannya adalah salah. Jgn ikut nafsu jak. Klu mereka tak ikut nafsu mereka takkan terjebak ngan perbuatan yg terkutuk ni. Wanita-wanita ni gak harus disalahkan. Allah da bg otak utk berfikir. Lain la klu mereka ni pukau atau diberi makan ubat ka. Sebenarnya bukan lelaki dewasa jak yg mcm ni tp sgt membimbangkan lg para remaja dan budak sekolah gak seperti ini. Hanya berbekal cinta dan sayang mereka ini sanggup membuat zina dan maksiat. Rasanya golongan ini sgt perlu diambil perhatian. Byk da kes budak sekolah yg mengandung kerana mengikutbhawa nafsu.

      Delete
  5. Warga asing memang selalu saja buat hal.

    ReplyDelete
  6. waa.. mmg a warga asing ni kalo kat tawau, melihat pempuan mcm x pena nmpak pempuan seumur hidup... alhamdulillh akhirnya tertngkap da

    ReplyDelete
  7. kasi sama saja hukuman dia dengan kes rogol.. biar kena sebat, kemudian duduk bertahun2 dalam penjara.. keluar penjara, terus hantar balik negara asal.. baru padan dengan kesalahan yang dia buat..

    ReplyDelete
  8. saleem saleem jalim la kau dlm lokap...

    ReplyDelete
  9. Tq For the info ya........ ehm boleh bg nampak muka dia yang mana satu?....if my instinct yang lelaki berdiri tu di atas. Isn't true????

    ReplyDelete
  10. aduii seram rasa mau palk p restoran tu then tnya mana satu orangnya ehhehe...

    ReplyDelete
  11. adeeii...pengajaran buat kita semua x kira bangsa apa sekali pun..(^_^)

    ReplyDelete
  12. patut kena tindakan tegas terhdapnya.

    ReplyDelete
  13. Jangan biarkan mangsa terus terseksa dengan mereka seperti ini.

    ReplyDelete