Tuesday 6 November 2012

SEMINAR PERCUMA 'KONGSI RAHSIA KEJAYAAN'





TEMURAMAH…Sanjana menjelaskan sesuatu kepada Sabahkin.Net mengenai seminar tersebut.

Oleh : SHAIMON S JUMADI

SEMINAR yang buat pertama kalinya diadakan di daerah Sandakan bertajuk 'Kongsi Rahsia Kejayaan' anjuran The Right Entrepreneur Sdn Bhd akan diadakan di Dewan SM Yu Yuan Sandakan pada 10 November ini bermula jam 7 malam.

Pengerusi Penganjur Bersama, Sanjana Zainal Khan berkata dalam satu temubual dengan Sabahkini.Net kelmarin antara lain menjelaskan tujuan seminar tersebut adalah untuk membimbing masyarakat mengenai tatacara dunia perniagaan seperti Exponential Incom, Quadrant, Leverage, Winning Mentality, Team and Formula, How To Create Your Own Formula, Prosumer, Referral and Income Platform.

Kata Sanjana, sebagai menyerikan dan pengisian program tersebut salah seorang penyanyi era 80-an ND Lala akan menghiburkan para peserta pada malam itu.

Katanya lagi, Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang juga Ahli Dewan Rakyat kawasan Sandakan Datuk Liew Vui Keong dijangka akan menyempurnakan seminat tersebut.

Orang ramai yang berminat untuk mengikuti seminar tersebut dialu-alukan tiada sebarang pembayaran dikenakan untuk mendapatkan keterangan lanjut boleh berhubung terus kepada Sanjana melalui nombor 013-595511.

No comments:

Post a Comment