Monday 3 December 2012

DEEPAK, ANJING BARU PKR UNTUK MALUKAN NAJIB!






Oleh : SANGGAH TOK JANGGUT

KONSIPRASI baru dan pakatan jahat yang dikepalai S.Sivarasa, 'anjing' belaan Anwar untuk memalukan Najib sekeluarga dimulakan lagi dan kini paling terbaru, setelah gagal mengumpan beberapa orang India sebelum ini; termasuklah Balasundram untuk menyentap turun Najib dari tahta Putrajaya, kini muncul pula seorang India yang bernama  Deepak Jaikishan dipergunakan semaunya oleh Anwar Ibrahim serta barua-baruanya untuk sekali lagi mencuba nasib mengaitkan Najib dan Rosmah.

Kejahatan serta kebiadapan haiwan-haiwan politik yang berketuakan Anwar ini tidak mengira masa dan tempat,tidak mengira fitnah ataupun kebenaran kerana paling penting,musuh politik mereka perlu dijatuhkan,diaibkan dan fitnah terhadap Najib perlu direkayasakan sepanjang masa dan dilestarikan agar rakyat benar-benar yakin dan percaya walaupun asas utamanya adalah fitnah semata-mata.

Anjing Deepak ini cuba dberi makan dan dirasuah oleh PKR setelah gagal memperalatkan hubungannya dengan Najib apabila Najib dan Rosmah tidak mahu terlibat ataupun campurtangan dalam kes yang melibatkan Deepak ini dan hubungan mereka hanyalah sekadar rakyat dengan pemimpin setelah berkenalan dan Deepark haram jadah ini menjaja kononnya beliau mengenali dengan begitu rapat serta akrab dengan keluarga Perdana Menteri.

Nasib malang sering mengekori Najib dan keluarga kerana setiap orang yang mereka kenal semuanya mempunyai agenda jahat dan Deepak ini dikenali kerana atas urusan pelanggan dan penjual karpet dan kerana urusan itulah Deepark di merata-tempat jual nama Najib, jaja nama Rosmah dan PM.

Najib serta isteri beliau menghentikan hubungan pelanggan karpet dengan India ini setelah menerima laporan bahawa India ini sedang menjaja nama beliau.

Masalah jenayah yang menimpa Deepak dan hubungan pelanggan dan penjual karpet dihidu oleh Anwar (jenis anjing memang kerjanya menghidu) dan mereka mula mencari jalan untuk memperalatkan Deepak ini bagi mengaitkan dengan Najib dan Rosmah.

Anwar mula mengarah pakar putarbelitnya, S.Sivarasa menggunakan apa sahaja helah, tohmah dan mehnah serta fitnah supaya boleh dikaitkan dengan Najib serta Rosmah.

Bergeraklah Sivarasa ini dengan menggunakan lidah biawak pembangkang Malaysiakini untuk menyerang Najib dan Rosmah sempena Perhimpunan Agung UMNO dengan harapan yang cukup besar untuk menumbangkan Najib dan dalam masa yang sama kononnya mahu mengaitkan Muhyiddin Yassin sebagai dalangnya.

Malang bagi mereka ahli UMNO makin cerdik, mereka sudah kenal ular, sudah kenal biawak, kenal pelacur dan juga kenal peliwat, pusingan pertama mereka gagal.

Deepak adalah manusia penipu dan sewajarnyalah penipu seperti beliau ini berkawan rapat ataupun memohon bantuan daripada penipu-penipu besar Negara kerana beliau sebenarnya sedang menghadapi masalah perniagaan serta berdepan dengan ratusan juta hutang dengan Kuwait Finance House.

Deepak menjadi meroyan dan gila babi setelah bank ini menghentikan kemudahan pinjaman kepadanya setelah didapati pinjaman yang diluluskan sebelum itu ada unsur penipuan dan turut melibatkan salah seorang pegawai tertinggi bank tersebut yang  meluluskan kemudahan pinjaman kepada Deepak.

Setelah pegawai berkenaan ditukar ke tempat lain dan pegawai baru yang mengambialih tempatnya melakukan siasatan terhadap penipuan yang berlaku antara pegawai lama dan Deepak dan hasil siasatan mengesahkan berlaku unsur penipuan dan Kuwait Finance House; telah menahan baki kemudahan pinjaman kepada Deepak yang belum dikeluarkan dan Deepak perlu membayar pinjaman yang telah dikeluarkan sebelum itu dengan jumlah mencecah jutaan ringgit sebulan.

Setelah Deepak gagal menjelaskan hutang kepada bank seperti sepatutnya, pihak bank mengambil tindakan mahkamah dan bankrap terhadapnya, malah difahamkan juga apabila ada unsur penipuan dalam usaha Deepak untuk mendapatkan pinjaman; maka pihak SPRM dan LHDN juga turut menyiasat syarikat Deepak dan mereka mengambil semua fail-fail di pejabat India ini.

Ketika inilah Deepark menjual serta menjaja kononnya beliau mempunyai hubungan baik serta rapat dengan Najib dan Rosmah dengan menghubungi Rosmah untuk meminta bantuan supaya SPRM dan LHDN menghentikan operasi terhadap syarikatnya; namun Najib dan Rosmah menyerahkan kepada SPRM dan LHDN untuk terus membuat siasatan serta mengambil tindakan.

Deepak mencari jalan untuk menghubungi ataupun berjumpa dengan Najib dan Rosmah; tetapi Najib dan Rosmah telah mengarahkan pejabatnya untuk tidak menerima sebarang layanan ataupun temu janji dengan India ini kerana modus operandi Deepak sangat jahat; mohon Najib sebagai Menteri Kewangan untuk menghentikan tindakan bank bankrap terhadapnya dan melepaskan kemudahan pinjaman yang telah disekat.

Berbagai cara dan usaha dilakukan oleh Deepak untuk mendekati Najib termasuklah berada di satu pentas sempena perayaan Thaipusam; tetapi Najib usahkan melayannya, memandangnya pun tidak sekali dan ketika inilah PKR mencari peluang supaya Deepak bertemu dengan Anwar' kononnya selaku bekas Menteri Kewangan dan mempunyai hubungan rapat dengan pihak institusi kewangan Timur Tengah, Anwar akan membantu beliau.

Nurul Izah cuba memainkan peranan tetapi budak hingus seperti Nurul ini tidak mampu menyakinkan Deepak  dan dengan bantuan Datuk Ravi, kawan baik Anwar, bertemulah Deepak dengan Anwar Ibrahim beberapa kali di rumah Datuk Ravi dan seperti biasa Anwar mula berjanji untuk membantu Deepak tetapi dengan syarat harus mengikuti segala skrip yang disediakan.

Skrip pertama mengarahkan Sivarasa menyediakan khidmat guaman untuk satu kes mahkamah yang sedang dihadapi Deepak dengan syarikat Awan Megah (M) Sdn Bhd dan menggunakan apa sahaja cara serta usaha supaya Najib dan Rosmah boleh dikaitkan. Taktik sebegini tidak luar biasa kepada kumpulan pengkhianat Negara ini. Kalau Negara mereka boleh khianti, apa sangat ada pada mereka maruah Najib dan Rosmah.

Sivarasa ygang mempunyai hubungan rapat dengan Suaram dan Malaysiakini telah mengaturkan satu sesi wawancara Deepak dengan Malaysiakini yang kemudiannya wawancara berkenaan disiarkan semasa PAU 2012 berlangsung dengan niat untuk menghuru-harakan UMNO dan Najib di saat PAU berjalan. Itu adalah srip yang disediakan oleh Sivarasa.

Pada 29 November 2012, berlangsung perbicaraan kes Deepak di Mahkamah Kuala Lumpur dan dalam perbicaraan tersebut Sivarasa dikatakan telah menyediakan skrip-skrip yang perlu dibaca oleh Deepak.

Antara kandungan skrip itu adalah memburuk-burukkan PM Najib dan isteri dan dibaca dalam mahkamah agar dipercayai dunia. Deepak gagal mengikut skrip yang diarahkan oleh Sivarasa, walau ada satu dua skrip yang terlepas.

Skrip yang terlepas juga ditolak oleh hakim perbicaraan kerana hakim berkata ia tidak ada kena mengena dengan kes yang dibicarakan dan hakim berkata kes tersebut kes perniagaan dan bukannya kes politik.

Makin terserlah kejahatan pembangkang, begitu jijik dan hinanya politik Anwar dan para juaknya, kes jenayah individu dijadikan bahan politik untuk dikonspirasi bagi mencemarkan nama baik seseorang dan malang bagi bangsa India kerana seorang India bernama Deepark mereka terpaksa juga menanggung malu.

Betullah kata orang, asalkan untuk menang, mereka ini sanggup mengadakan apa sahaja cerita serta fitnah untuk menipu rakyat dan malang juga bagi Najib dan Rosmah, niat baik mereka dijadikan mangsa politik.

Politik Malaysia menjadi jahat, kalut serta biadap kerana adanya manusia bernama Anwar dan segala kegilaan Deepak ini. Mereka inilah yang menjadi batu api ataupun remote control.

No comments:

Post a Comment