Sabahkinitv Production

Loading...

Sunday, December 2, 2012

DEEPAK TERDESAK, ANWAR MASUK JARUM FITNAH






Oleh : THE UNSPINNERS

MENYAMBUT isu Deepak di PAPAGOMO, isu sebenar si India penjual carpet, Deepak Jaikishan dalam masalah kewangan tapi sedia fitnah Dato Najib dan Datin Seri Rosmah kerana dah terjerat.

Sebelum ini, dialah yang dok jaja nama Dato Najib dan Datin Rosmah untuk pow project orang, ambil toll bagi mengatur perjumpaan, komisyen untuk pembiayaan (walaupun dia tak membantu pun), dan lain-lain.

Hubungannya dengan Datin Rosmah hanya sebagai pembekal carpet dan hubungan ini dah lama berakhir setelah dia mendapat contract memasang carpet untuk rumah rasmi PM dan Timbalan PM (Serti Satria). Oleh sebab dia pandai impress PM dan Rosmah, adalah bantuan sedikit-sedikit dan peluang dibuka.

Katanya hasil hubungan ini, Deepak dapat jaja nama Rosmah untuk dapatkan kontrak jual carpet ke masjid2. Dia buatkan impression bahawa dia orang Najib dan Rosmah.

Perkara ini dah diketahui oleh Najib dan Rosmah lalu terus dia dihentikan dari pelbagai anggota Lembaga Pengarah. Dia juga dikatakan terlibat dengan perkara salahguna kuasa dan rasuah hingga terpaksa disiasat. Biasalah pembangkang timbulkan isu mengenainya, ingat pihak berkausa berdiam saja.

Kononnya ada hubungan Deepak dan Rosmah dah lama berakhir pun.

Sepanjang masa, Deepak telah dapatkan pinjaman dan fasili yang banyak dari Kuwait Finance House, Hong Leong Bank dan Maybank. Dia guna ini untuk berikan persepsi dia kaya dan berupaya. Banyak dia dah masuk macam-macam business dan kacau deal orang hingga business carpet dia entah ke mana. Bapak dia sampai sakit jantung jadinya.

Sebaik saja dia hadapi masaalah ini, termasuk kes samannya dengan raja Ropiaah, si Anwar Ibrahim telah  masuk jarum. Dikatakan Deepak telah jumpa dengan anwar selama 3 jam. ENtah apa yang dijanjikan. Orang dah terdesak akan sanggup apa saja untuk lepaskan diri.

Yang patinya Anwar telah cuba hidupkan cerita temberang Raja Petra bertahun dahulu bahwa Deepak telah diarah jumpa Bala untuk tutup mulut Bala. Bala kononnya juga ada pulang sebelum ini dan berjumpa Bala.

Itu cerita dulu dan Raja Petra dah kinar balik dan katakan ini semua cerita tipu. Kita tahu Anwar masih nak cuba hidupkan isu Scorpene tapi dari angly Altantunya dibunuh. Ada ke lojik mahkamah Perancis yang siasat DCNS dalam hal pembelian Scorpene mahu masuk campur dalam hal kes jenayah.

Apahal pun kes kematian Altantunya jelas. Kedua UTK ngaku bunuh dan mereka yang bawa polis ke tepat mereka letupkan kedua-dua mereka.

Panjang lagi cerita. Jeng jeng jeng ....Bukti pun ada.

Macam keseksian perempuan pakai skirt pendek, tengok dulu peha. Ada banyak lagi yang tak nampak dan hanya khayalan dan impian semata.

No comments:

Post a Comment