Wednesday 5 December 2012

KANSER SERVIK, REDLIFE JELAJAH SABAH






PRIHATIN..... BARISAN utama Redlife Networking yang menyertai  Jelajah  Redlife bermula hari ini, 6 Disember 2012, termasuk Razif (empat dari kiri) dan Chef Johan (lima dari kanan).


Oleh: RIDZAL ABDULLAH

LAHAD DATU: Chef Johan Sinam bersama dengan Borneo Redlife akan mengadakan siri jelajah ke pantai timur bermula hari ini untuk memberi kesedaran mengenai bahaya kanser serviks di kalangan wanita pada masa kini.

Program Jelajah Borneo yang diadakan sepanjang bulan Disember ini adalah untuk memperkenalkan Redlife lebih dekat kepada masyarakat.

Chef Johan yang merupakan Chef selebriti terkenal tanahair akan bergabung tenaga bersama Redlife untuk memberikan pendedahan dan berkongsi pengalaman mengenai kanser serviks yang kebanyakkannya berlaku kerana pemilihan tuala wanita yang tidak berkualiti.

Menurut Penasihat Korporat Redlife, Mohamad Razif Ab.Rahman, dalam siri jelajah ini juga akan menunjukkan testimoni orang yang berjaya dalam perniagaan Redlife Networking dan berkongsi kebaikan produk dan kehebatan produk yang ditawarkan.

“Sehingga ke hari ini jualan sebulan Redlife di Sabah sahaja telah menjangkau RM300 ribu sebulan dan terbukti dengan sokongan penyertaan daripada orang ramai yang kebanyakkannya telah mampu menjana pendapatan lebih daripada lima angka sebulan, kerana sokongan daripada pihak Redlife yang mantap dan berterusan,” kata Razif.

Siri jelajah bagi kawasan pantai timur ini akan bermula di Lahad Datu bertempat di Hotel My Inn jam 8 malam ini yang akan dirasmikan oleh Pembantu Menteri kepada Ketua Menteri, Datuk Datu Nasrun Datu Mansur dan bagi daerah Tawau pada 8 Disember; bertempat di Hotel Shervington Hotel, jam 8 malam.

Sebarang keterangan lanjut sila hubungi Razif :0168136620; Chef Johan Sinam: 0169727576; Lisman: 0168033149; M.Sari: 0168035895; Jill Simabaku: 0167131879; Siti Sarmia: 0168209140; Laila: 0167760173; Mir Zabidah: 0198627189 dan Alfhonso: 0168178694.

18 comments:

  1. ia bgs bagi memberi kesedaran akan bahayanya kanser servik.

    ReplyDelete
  2. dan langkah pencegahan dpt dilakukan.

    ReplyDelete
  3. Pendedahan akan kanser servik ini amat perlu diberikan.

    ReplyDelete
  4. Pencegahan perlu dilakukan bagi memastikan kanser ini tidak berlaku.

    ReplyDelete
  5. Kanser ini hanya berlaku kepada Wanita. Jadi pencegahan kanser perlu diberikan kepada mereka ini.

    ReplyDelete
  6. Sekarang pun sudah dilaksanakan suntikan untuk mencegah kanser tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suntikan HPV percuma diberikan kepada pelajar perempuan tingkatan 1 di seluruh negara.

      Delete
    2. Setiap suntikan di sekolah jangan ada tinggal

      Delete
  7. Maka kita harap pendedahan lebih akan dilakukan akan perkara ini kepada masyarakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus juga ada yang mengambil peranan dan tanggungjawab untuk kempen kesedaran seperti ini.

      Delete
    2. Pendedahan lebih untuk pengetahuan bersama

      Delete
  8. kesedaran ini perlu ada pada setiap wanita. perlu jalani pemeriksaan.

    ReplyDelete
  9. Redlife..masih belum ramai yang tahun tentang mereka ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelajah tu pasti akan menaikan nama team mereka

      Delete
  10. salam semua… sebenarnya punca utama semua jenis kanser adalah kekurangan Vitamin B17/Amygdalin… boleh buat search di google pasal ubat B17 nie adalah penawar/ubat kepada semua jenis kanser tak kira tahap brape pun.. B17 nie tggi dalam biji aprikot, biji buah2an berry mcm acai berry, burberry, anggur, epal, kacang hijau, ubi kayu, daun sireh, daun belalai gajah, keladi tikus… tu sbb org2 tua dulu kadar kanser sgt kurang sbb mereka mengamalkan makan ubi kayu, daun sireh, ulam2an, keladi.. kita skrg mmg xmakan atau kurang makan bnda2 mcm ni, tu yg kanser terlalu tggi dlm zaman kita… sesiapa yg ingin mendapatkan ubat kanser iaitu B17 + Bromilin + Graviola + Sabah Snake Grass… boleh hubungi saya 019-9362993, atau emel di hubby_sr@yahoo.com atau join group facebook ‘PENAWAR/UBAT KANSER’.. sesuai utk merawat semua jenis kanser tak kira tahap brape… InsyaAllah boleh sembuh sepenuhnya dlm masa 2-3 bulan sekiranya mengikut tatacara yg betul... atau boleh ke blog sya ubatkanserb17.blogspot.com...

    ReplyDelete