Saudara Pengarang,
SAYA salah seorang penduduk
yang menginap di Apartment Tuaran Impian. Kami telah mengalami masalah putus
bekalan air bermula kelmarin, 1 Disember
2012 (Sabtu). Apa yang sangat mengecewakan, saya telah menghubungi Wakil SPNB
iaitu Azhari, namun telefon saya tidak disambut.
Saya telah membuat panggilan
pada 1 Disember lebih kurang jam 8.15 malam, namun tiada jawapan. Saya juga
telah menghantar SMS untuk bertanya status bekalan air, namun tiada respon
langsung.
Pagi tadi, 2 Disember saya
terus menerus menghubungi beliau, namun masih tidak menerima sebarang
maklumbalas.
Saya mewakili penduduk Apartment
ini amat kecewa dengan tindakan yang dibuat oleh wakil SPNB. Jika Azhari bukan
lagi orang yang menjadi wakil SPNB, sepatutnya beliau memberikan maklumat nombor
telefon orang yang sepatutnya bertanggung jawab ke atas apartment ini.
Sekian, Salam Hormat,
MOHD NAZIR AB MANAN
No comments:
Post a Comment