Thursday 10 January 2013

MEREKA TETAP DI HATI SAYA!






ZIARAH..... Saya menziarahi pesakit kronik Mohd Tahir Bin Awang sebelum saya berlepas pulang ke Kuala Lumpur.

Oleh : NAJIB RAZAK

SAYA melakukan lawatan kerja sehari ke Pekan Sabtu lalu. Jadual saya padat dengan berbagai program bersama rakyat seperti, menziarah Tuan Haji Sheikh Othman Bin Sheikh Ahmad, Bekas Ketua Umno Cawangan Tanah Putih, Majlis Penyampaian Anugerah Kecemerlangan UPSR dan PMR 2012 bagi parlimen Pekan, Majlis Ramah Mesra dan Minum Petang Bersama Pemimpin Setempat DUN Pulau Manis dan menziarah pesakit kronik Mohd Tahir Bin Awang dan menyampaikan sumbangan alat pernafasan oksigen sebelum saya berlepas pulang ke Kuala Lumpur. Turut bersama saya sepanjang lawatan saya, Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob.

No comments:

Post a Comment