Thursday 3 January 2013

RESTORAN AYAM PENYET GUNA TOYOL?






PERCAYAKAH anda bahawa walaupun kita berada di zaman IT, namun masih ramai makhluk bernama manusia masih melakukan perkara tahyul, khurafat dan syirik semata-mata untuk menjadi pelaris penarik duit. Anda tentu terkejut kerana sebuah restoran Nasi Ayam Penyet di Bandar Sandakan, berdekatan dengan Suntos Supermarket memelihara Toyol? Seorang rakan kami terakam imej Toyol kerana telefon kameranya mempunyai 'Infra Red'. Memang Toyol berkenaan tidak terlihat dengan mata kasar, tetapi setelah melihat rakaman berkenaan, kami percaya objek yang tertera di telefon kameranya adalah 'TOYOL'. Kami tidak tahu kenapa Toyol berkenaan berada di situ dan siapa yang memeliharanya. Gambar ini kami sertakan sebagai panduan dan kajian bersama-MUSLIMAT PAS.

2 comments:

  1. bukan menuduh tapi tidak mustahil berlaku..ini bukan soal it atau bukan it tetapi telah wujud sejak zaman nabi musa perbuatan sihir dilakukan oleh pengamal ilmu hitam tentu tuan2 masih ingat bukan..

    ReplyDelete
  2. Yaka..da nma zaman IT gmbar pn bole edit gak la kn..kadang kalau tuduhan tu tak benar bole jd fitnah..tmbah pula rmai yg baca klu tuduhan tu salah mcm mna kita nak betulkn bagi yg dah prcayakn tuduhan ni..dah dpt dosa bsr sbb sebar fitnah..zaman skg ni pn tak bole prcaya rmai yg slah guna internet..tak pya la ada sifat hasad dengki,..yg pnting amal ibadat kita smpurna tuk d akhirat bsok sda ckup..

    ReplyDelete