Thursday 10 January 2013

SUMBANG MAHRAM DENGAN ANAK SAUDARA





KUALA LUMPUR : Betapa Iuluhnya hati seorang wanita apabila 'menangkap' suaminya yang sedang asyik tidur bersama anak saudaranya berusia 25 tanun dalam sebuah bilik di rumahnya di Bandar Baru Sentul, di sini, Kelmarin.

Lebin menyedihkan Iagi apabila mangsa adalah individu yang telah menjaga dan membesarkan anak saudaranya itu sejak kecil selepas kehilangan ibu dan bapanya yang maut dalam nanas jalan raya.

Wartawan difahamkan, suami wanita itu sudah menjalin hubungan dengan anak saudara isterinya itu sejak lima tahun Ialu Iagi, namun kejadian itu hanya disedarinya kira-Kira jam 12 tengah malam, Kelmarin.

Menurut isteri berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Tipah, 42; beliau membesarkan anak saudaranya itu sejak berusia 15 tahun Iagi.

"Anak saudara saya itu menjadi yatim piatu pada 2003 selepas ibu dan bapanya maut dalam kemalangan jalan raya," ujarnya.

Tambahnya, tembelang skandal suami dan anak saudaranya itu terbongkar selepas dia terjaga dari tidur apabila mendapati suami tiada di sisinya.

"Saya kemudian mencari dan membuat pemeriksaan dan betapa terkejut dan Iuluhnya hati saya selepas mendapati suami serta anak saudara itu berpelukan di bilik sebelah," katanya.

Menurutnya Iagi, susulan insiden 'kantoi' berkenaan, dia mendesak anak saudaranya itu berterus terang mangenai hubungannya dengan suami dan akhirnya anak saudaranya itu mengaku menjalin hubungan sulit sejak lima tahun yang Ialu.

"Bagi mengelakkan mereka meneruskan hubungan sulit itu, saya telah mencadangkan kepada suami untuk menghantar anak saudara saya itu ke rumah saudara Iain tetapi dihalang.

"Akibatnya, saya pula yang dibelasah suami bagi menutup hubungan suIit mereka. Saya cedera di kaki dan kepala sebelum saya melarikan diri dari rumah bagi mengelak terus dibelasah suami."

Tambahnya Iagi, berikutan dari kejadian itu, Tipah membuat Iaporan di Balai Polis Sentul.

No comments:

Post a Comment