Sunday 3 February 2013

PEMIMPIN UMNO SEMPORNA SEMAKIN MUNAFIK?






LAWAT.....Saya melawat Surau di SAFMA, Jalan Kastam Semporna dan bertemu Imam Surau berkenaan, Haji Kadir bagi menenangkan mereka.

Saudara Pengarang,

WALAUPUN Semporna diwakili oleh semua wakil rakyat Islam, bahkan Menteri Penuhnya, Datuk Nasir Tun Sakaran (Senallang) adalah menteri yang menjaga Hal Ehwal Islam di Sabah; malah ayahnya Presiden USIA (United Sabah Islamic Association) Tun Sakaran; Begitu juga dengan Adun Sulabayan sebagai Pengerusi Baitumal, Datuk Haji Harman Mohammad dan Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal mewakili Parti Islam UMNO di Sabah; namun tidak mampu membela agama Islam yang dilacurkan demi kepentingan politik mereka.

Kesemua pemimpin bacul ini begitu munafik untuk mempertahankan 'Rumah Allah' yang bakal dirobohkan bagi memenuhi nafsu serakah proksi mereka iaitu pemilik Hotel Seafest, Datuk Chua.

Kebatilan pemimpin yang condong kepada murtad ini akan menyebabkan UMNO bakal kehilangan satu kerusi parlimen dan tiga kerusi adun kerana menyebabkan imej Islam terhakis dan diletakkan di bawah sepatu Datuk Chua.

Bilakah mereka ini akan insaf dan berani mempertahankan agama Islam daripada dirogol oleh kafir laknat?

Salam Hormat,

ABDULLAH SANI HAJI ABDUL SALLEH
Timbalan Presiden Penaja USNO.

No comments:

Post a Comment