Sunday 3 March 2013

SABAH BOLEH, SEMPORNA BOLEH






LAWATAN.....Pergerakan Pemuda UMNO Semporna sedang menuju ke rumah penduduk yang hampir dijadikan tebusan. 


MUNGKIN kecewa dengan kredibiliti pasukan keselamatan yang tewas sebelum berjuang, maka penduduk kampung terpaksa berjuang sendiri ketika seorang militan yang cuba menjadikan mereka tebusan dengan memukul dan menetak militan berkenaan yang bersenjata M16 sehingga mati di Kampung Senallang Lama, Semporna. Di mana Menteri Dalam Negeri, Ketua Polis Negara dan Panglima Angkatan Tentera dan seangkatan dengannya mahu simpan muka? Bukankah ini menunjukkan bahawa Polis sudah gagal menjaga keselamatan negara?

2 comments:

  1. deyyyyy penulis sila guna otak anda dgn betul. menunjukkan POLIS gagal menjaga keselamatan negara??.. sblum ko mengata orang lain. apa jasa ko pd negeri sabah?? cuba bgtau dulu. ko tau meh strategi musuh mcm mana??? penduduk bangkit untuk menyerang/pertahankan tmpt sendiri sbb sudah naik marah pada penceroboh. bukan sprti apa yg ko fitnah di sini. be wise with ur own statement. GOD will punish u!!

    ReplyDelete
  2. aq sokong awak ni...jasa penulis ni adalah menabur fitnah,tu la jasa terbesarnya kepada negara..fuiiih...kita sebagai warganegara mesti menyokong,bukannya mempersoalkan kredibliti pasukan keselamatan...saya pun akan membunuh penceroboh tu kalau ada peluang melakukannya,tp xkan mempersoalkan kredibiliti pasukan keselamatan..dorang dah berjuang sampai hujung nyawa,maka rakyat sabah pun akan berjuang sampai hujung nyawa...kami tidak ingin di perintah dibawah kuasa kesultanan sulu..gi mampui la dia!....

    ReplyDelete