Wednesday 25 May 2011

SKANDAL SEKS AHLI PARLIMEN SABAH



Oleh: MOHD YATIM SUHAILI

UMNO yang dikatakan menjadi dalang dan heboh dengan Skandal Video Seks yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang terkejut dengan dakwaan seorang wanita yang mengakui mengandung anak hasil hubungan sulitnya setelah diperdaya seorang Ahli Parlimen daripada UMNO.

Wanita berkenaan menghubungi Sabahkini.net dan menunjukkan hasil DNA anaknya yang sama dengan profail DNA Lelaki 'S' iaitu seorang Ahli Parlimen UMNO daripada Sabah.

Sabahkini.net sedang mendapatkan pengesahan pihak yang mengeluarkan keputusan DNA tersebut dan Jabatan Pendaftaran Negara Sabah berhubung status anak wanita berkenaan yang dibinkan kepada seorang lelaki lain.

Dimaklumkan keluarga wanita terbabit telah membuat laporan polis tetapi kes berkenaan ditutup begitu sahaja kerana pengaruh Ahli Parlimen berkenaan.

8 comments:

  1. bongkarkan segala kemungkaran yang dilakukan oleh parasit2 tak kira dari parti apa.itu yang rakyat mahukan bukan teori2 konspirasi dan fitnah yang lebih auta dari fakta.

    ReplyDelete
  2. Hope that more details will be revealed.

    ReplyDelete
  3. Politik lucah lagi. Tapi bukti belum sah lagi.

    ReplyDelete
  4. tunjukkan lah bukti jika benar dan jangan hanya sekadar berkata tanpa bukti.

    ReplyDelete
  5. seseorang yang berpangkat tidak akan kebal daripada dijatuhkan hukuman atas salah lakunya. siasatan perlu dibuat memandangkan adanya laporan dari mangsa dan dia berhak mendapat keadilan.

    ReplyDelete
  6. Nampaknya orang yang bernama 'S' itu kuat pengaruh sehinggakan kes ini ditutup begitu saja.

    ReplyDelete
  7. siapa Ahli parlimen yang dimaksudkan itu? adakah dakwaan ini benar atau sekadar tuduhan tanpa bukti.

    ReplyDelete
  8. kenapa tidak dedahkan sahaja nama Ahli Parlimen itu?? biar rakyat sendiri yang mendesak supaya ahli parlimen itu di kenakan tindakan undang2.. jika dibiarkan, pasti selepas ini ahli2 parlimen yang lain akan sesuka hati 'membuncitkan' anak orang lain tanpa rasa risau dengan tindakan undang2.

    ReplyDelete