Wednesday 30 March 2011

SALIM BUKAN HIDUNG BELANG!



Saudara Pengarang,

BERHUBUNG satu artikel yang bertajuk ‘Warga India Hidung Belang’ yang bertarikh 8 Mac 2011. Saya Salim Sharafuddin seperti yang didakwa dalam artikel tersebut menyangkal sekeras-kerasnya fitnah yang berat dalam artikel tersebut.

Artikel itu dikeluarkan ketika saya berada di India selama 3 bulan setengah dan kembali ke Tawau 22 Mac lalu. Fitnah tersebut adalah tidak lain hanya untuk menjatuhkan populariti Restoran Yassin Curry yang begitu terkenal di Tawau.

Saya telah mengajukan fitnah ini kepada pihak yang berkaitan. Pihak Imigresen Tawau, Polis dan MUIS telah menyiasat berhubung perkara ini. Saya dapat makluman penyebar fitnah ini bukan orang tempatan dan seorang yang kami kenali.

Pihak kami akan membuat report polis atau saman malu sekiranya penyebar fitnah ini terus menerus menyebar fitnah terhadap kami. Saya sedia berkerjasama dengan sesiapa sahaja termasuk pihak sabahkini.net untuk membersihkan nama saya dan yassin curry house. Saya sertakan no tel saya 0168XXXXXX untuk memudahkan pihak Sabahkini.net menghubungi saya sekiranya perlu.

Sekian, Salam Hormat,

MOHD SALIM SHARAFUDDIN

No comments:

Post a Comment