Friday 26 December 2014

PERKASA UGUT BAKAR GEREJA



 
OLEH: KARUNAKARAN A/L MUTUHRAMASY



SHAH ALAM : Jelas PERKASA yang diketuai oleh Datuk Ibrahim Ali anti agama Kristian, Buddha dan Hindu di negara ini, lantas Presidennya menyuruh semua ahi PERKASA di seluruh negara dan di Sabah agar membakar semua gereja-gereja yang ada di muka bumi Malaysia.

“Saya tegaskan PERKASA memang anti agama kristian, Buddha dan Hindu. Dengan ini, saya telah mengambil keputusan menyuruh para pengikut PERKASA supaya mematuhi arahan saya untuk membakar semua gereja” katanya kepada media sejurus selepas  menyaksikn membakar gereja di Jalan Raja Laut dekat sini pagi tadi.

Katanya  polis tidak mengambil sebarang tindakan kepada PERKASA kerana apa yang dibuatnya adalah demi kepentingan umat Islam di negara ini .

“Kami mahu negara Malaysia tiada penganut Kristian, Buddha dan Hindu. Hanya kami kaum Melayu yang tinggal di bumi ini dan kami tidak takut dengan bangsa Cina dan India. Kalau mereka  mahu mencetuskan peperangan dengan bangsa Melayu, kami bersedia dan kami tidak takut kerana polis dan tentera kebanyakkannya orang Melayu” tegasnya.

Tambah Ibrahim Ali, mereka sudah cukup sabar dengan karenah orang Cina dan India, seandainya tercetus semula pergaduhan tiga kaum utama ini, itulah yang sangat dinanti-nantikan oleh PERKASA selama ini.

“Sekali lagi saya tegaskan, saya sudah arahkan supaya oang-orang PERKASA membunuh bangsa Cina dan India satu persatu, jangan takut kita di pihak yang benar, tiada tangkapan dibuat kerana polis segan dengan kita PERKASA” ujarnya.

No comments:

Post a Comment