Monday 25 April 2011

YB: SKANDAL SEKS ORANG TERNAMA (IV)



BAB 1, SIRI IV : SEKRITARI (SAMBUNGAN)

DALAM siri ketiga, Sabahkini.net terus dihujani dengan pelbagai pertanyaan terutama benarkah Skandal Tersebut melibatkan YB yang bernama ‘Rahim’ sedangkan sudah dinyatakan bahawa jika ada persamaan nama atau tempat hanya secara kebetulan sahaja; tetapi mereka terus mendesak untuk mengetahui sama ada tokoh berkenaan YB mereka.

‘YB Rahim’ adalah lambang manusia biasa yang menggunakan kedudukan politik, jawatan dan pengaruh untuk melakukan apa sahaja perlakuan yang mungkin menyebabkan para pengundi kesal dengan tindakannya, namun enggan menegur kegiatan jalangnya.

Terdapat puluhan malah ratus YB Rahim di Malaysia yang ‘berwajah seperti nabi tetapi bernafsu seperti babi’ dan kisah ini adalah kisah benar yang dirakamkan daripada mangsa yang tewas atau ditewaskan oleh kegiatan ‘persundalan’ VVIP yang menjadikan wanita sebagai ‘Mesin Seks’ namun enggan bertanggung jawab; termasuk yang menyimpan benih di dalam rahim wanita tetapi mencari ‘Pak Sanggup’ untuk menutupi dosanya di dunia tanpa mempedulikan hisab di akhirat!

Ikuti Siri IV iaitu siri terakhir untuk Bab 1: Sekritari yang telah menimbulkan pelbagai spekulasi, termasuk menuduh kes berkenaan adalah Skandal Seks Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Mohd Rais Yatim; sehingga beliau bertindak menyaman Sabahkini.net.

Sambungan Siri IV- Skandal Seks Orang Ternama : YB

MAHU tidak mahu Jamliah terpaksa menyerah kerana tidak lagi berdaya menampan nafsu serakah YB Rahim yang telah meletus dan membuak-buak sehingga paku bercendawan terjojol keluar dari seluar YB Rahim mencari sasaran.

Jamliah yang lemas oleh cumbuan bapa harimau merelakan sahaja kerana merasakan tidak ada apa lagi yang perlu dipertahankannya.

Tetapi kali ini YB Rahim terlalu rakus sehingga Jamliah diperlakukan seperti piston kereta yang menerjang laju sehingga rengekan akibat geseran boleh kedengaran hampir seratus meter jika jandela terbuka.

Mujur semua jendela terkatup rapi dan dalam suasana suram kerana hanya lampu di bilik Jamliah sahaja yang menerangi bilik YB Rahim. YB Rahim memperlakukan Jamliah seperti menyumbat peluru ke dalam meriam katak untuk diledakkan.

Mujur rongga yang telah dipaku oleh YB Rahim di Bilik 511 elastik, jika tidak sudah pasti koyak rabak. Mungkin perkhidmatan ekspres kerana mengejar masa, YB Rahim melepas ledakan meriam sebaik sahaja Jamliah menggeliat dan menggeletar menahan kegelian kerana geselan paku semakin laju bagaikan mahu tertanggal skru dari seluruh tubuh Jamliah. Dua-dua puas. Dua-dua terkulai.

Jika dahulu meja yang menjadi tempat YB Rahim menulis, sofa tepat tetamu duduk, lantai tempat isteri YB Rahim pijak, bangku tempat YB Rahim duduk dan kabinet tempat diletakkan kopi kini telah menjadi medan tidak rasmi upacara paku memaku.

Jamliah dipaku, YB Rahim memaku. Paku. Dipaku. Sehingga YB Rahim dan Jamliah melekat antara satu sama lain dan hanya terlerai apabila YB Rahim mencabut paku membuatkan seluruh tubuh Jamliah bagaikan dilanda gempa bumi, menggeletar dan terketar seketika.

Jamliah lemas dalam dakapan dan rangkulan yang mengkhayalkan sehinggakan jika boleh dia tidak ingin paku belian ditarik keluar. Setiap sel di tubuh Jamliah merasakan kenikmatan yang tidak terhingga dari hujung rambut ke jari kuku.

Mujur masa membataskan mereka dan tidak ada katil atau bilik tidur di situ, jika tidak sudah pasti mereka akan terus mengulangi upacara paku memaku beberapa kali sehingga mentari pagi muncul.

Jamliah dan YB Rahim segera mengenakan pakaian masing-masing setelah kedua-duanya disahkan sebagai pemegang rekod dalam acara berkenaan di pejabat YB Rahim kerana inilah pertama kali pertandingan paku memaku diadakan di pejabat yang telah dirasmikan oleh TYT tersebut.

Jamliah yang agak keletihan bergegas ke tandas untuk membersihkan diri agar tidak ketara digomol bapa harimau apatah lagi mukanya kelihatan pucat bagaikan baru sembuh dari demam kuning. Ketika kembali ke biliknya, YB Rahim sudah siap sedia menunggu kerana tidak perlu membasuh paku yang telah digunakan untuk memaku Jamliah.

YB Rahim memeluk Jamliah dan mengucapkan terima kasih di atas perkhidmatan tambahan yang diberikan oleh Jamliah dengan penuh tanggung jawab dan memuaskan.

Sekali lagi YB Rahim menghulurkan ‘sedekah’ buat Jamliah. Jamliah tidak dapat menolak seberkas wang yang telah diselitkan di celah alur payudara yang menegang sebentar tadi. Jamliah mengambil wang tersebut dan memasukkannya ke dalam laci mejanya lalu dikunci.

Jamliah mencapai beg tangan lalu membontoti YB Rahim turun ke bawah. Jamliah terpaksa tunggu sebentar di kaki lima kerana YB Rahim pergi mengambil kenderaan yang diletakkan agak tersorok di belakang bangunan bagi mengelak orang mengesan dia berada di pejabat.

Ketika dalam perjalanan menghantar Jamliah, YB Rahim menggenggam erat tangan Jamliah dan berpesan agar menjaga diri baik-baik semasa ketiadaannya dan mewakilkan kuasa mentadbir pejabat kepada Jamliah; seolah-olah Jamliahlah PKR atau CDO, yang sepatutnya menjalankan pelbagai tugas daripada menghabiskan banyak masa di kedai kopi menjual air liur; semata-mata untuk memancing undi kerana tidak lama lagi Parti Keris akan mengadakan Persidangan Agung untuk memilih ketua dan jawatankuasanya.

Jamliah merelakan YB Rahim mencium dahinya sebelum turun dari Ninja Turtle ketika tiba di halaman rumahnya. Cuaca gelap yang dilapis oleh cermin gelap tidak memungkinkan sesiapapun melihat apa yang berlaku di dalam kenderaan itu melainkan lampu dalam kereta dinyalakan. YB Rahim tidak turun sebaliknya meminta Jamliah menyampaikan salam untuk ibubapanya.

Selepas mandi dan menunaikan sembahyang Isya, Jamliah tidak makan malam dan masuk tidur lebih awal dan memberikan alasan terlalu letih bekerja walaupun pekerjaan tersebut di luar bidang tugasnya.

Ibu bapa Jamliah tidak mengesyaki apa-apa kerana lazimnya Jamliah mengelak makan malam setelah minum petang.

Mereka tidak perlu bimbang kerana percaya Jamliah boleh menjaga diri dan menaruh keyakinan yang tinggi anak perawan mereka akan bekerja bersungguh-sungguh untuk merintis masa hadapan yang cerah, apatah lagi ternyata disayangi majikan tanpa mengetahui ada agenda tersirat yang dilakukan oleh Jamliah dan YB Rahim.

Maklumlah paku bukanlah pandai berkata-kata dan bekas yang dipaku bukanlah pandai mengadu, melainkan jika terlalu dipaku, maka hasilnya akan kelihatan beberapa bulan kemudian dan tidak dapat disorok lagi.

Jika baru dua kali dipaku, hanya YB Rahim dan Jamliah sahaja yang tahu betapa seronoknya memaku dan betapa indahnya ketika dipaku.

Jamliah tidur beralaskan mimpi indah yang disulam keletihan. Jamliah merasakan alangkah indahnya jika selalu dipaku kerana tidak perlu menerawang jauh sebelum melelapkan mata. Letak sahaja kepala ke bantal, terus hanyut dibuai mimpi. Tidak perlu memikirkan perkara yang bukan-bukan sehingga memeningkan kepala.

Jamliah mula merasakan hidupnya lebih bererti kini sekalipun pada mulanya tanpa kerelaannya. Dia merasakan mabuk asmara yang tidak ada ubatnya melainkan dipaku atau membiarkan dirinya dipaku. Selama beberapa hari Jamliah menjadi perindu kepada YB Rahim yang begitu menjengkelkannya tempoh hari.

Apakah aku jatuh cinta pada YB Rahim atau aku ketagih dipaku, sebagaimana ketagihnya aku tumisan pucuk paku (pakis) ibu suatu ketika dahulu?

Pucuk paku tumis ibu tidak selazat paku sebenar YB Rahim yang bukan sahaja menterbeliakkan matanya, malah menggeletarkan seluruh tubuhnya, detak hati Jamliah yang diulit kerinduan yang amat sangat pada YB Rahim yang kini boleh diiktiraf sebagai ‘suami angkatnya’.

Wang RM5,000 pemberian YB Rahim turut dimasukkan ke dalam bank bagi mengelak diketahui ibu bapanya dan sebagai awasan jika berlaku sesuatu terhadap dirinya kelak. Kini sudah ada lebih RM15,000 di dalam bank.

Namun RM15,000 bukanlah banyak jika dibandingkan dengan maruahnya yang terlondeh daripada dirinya dan harga kesucian yang telah dicemarkan oleh YB Rahim.

Jamliah nekad untuk mengumpulkan seberapa banyak wang kerana tahu ‘cinta’ YB Rahim terhadapnya adalah cinta bapa harimau, yang ’hari-hari mau’ ketika rongga paku masih kejap.

Sekembalinya YB Rahim daripada Kota Kinabalu, YB Rahim tidak terus balik ke rumah, sebaliknya menemui beberapa orang taukey di sebuah hotel terkemuka sebelum menyewa bilik suite, kononnya untuk mengadakan perbincangan sulit dengan beberapa orang peniaga daripada Taiwan.

Sebaliknya YB Rahim terus menelefon Jamliah yang menyelinap keluar dari pejabat kerana ada urusan penting yang harus dibereskan.

Setibanya Jamliah ke bilik suite tersebut, dia terus menyerbu dan memeluk YB Rahim yang kelihatan bagaikan musafir berkelana di padang datar yang terpandangkan fatamorgana.

Kini fatamorgana menjadi kenyataan apabila Jamliah berada di dalam pelukannya. Begitu erat. Lebih erat daripada YB Rahim memeluk anak bongsunya. Lebih kemas daripada memeluk Suzana yang sudah seperti tayar kereta terkena paku dan bertampal di sana sini.

YB Rahim tidak melepaskan peluang ini untuk memaku papan yang telah beberapa hari tidak dipaku. Sekalipun boleh memaku beberapa keping papan di Kota Kinabalu, namun sering terkenangkan papan kayu belian Jamliah yang kejap lagi mengejapkan.

Tidak seperti seperti mengacau dodol ketika bersama Suzanna sehingga minatnya luntur untuk memaku papan sayung Suzana yang saling tak tumpah seperti papan yang telah dimakan anai-anai, berlubang di sana sini.

YB Rahim terpaksa mengekang keinginannya sehinggalah menggunakan kesempatan yang terhidang di hadapan matanya ini dengan rakus sekali. Maka peristiwa paku memakupun bermula sehinggalah kedua-dua mereka terkulai layu.

Sejak daripada hari itu, berulanglah peristiwa itu, malah hampir setiap hari. Pantang ada masa terluang atau kesempatan, pasti akan dihabiskan dengan untuk bergotong royong memaku. Jika tidak sempat di pejabat, sudah pasti di dalam Ninja Turtle. Jika tidak selesa di Ninja Turtle, bilik suite boleh menjadi medan.

Kadang-kadang sampai dua kali sehari. Maklumlah papan masih baru dan paku masih kuat. Buat apa disimpan sahaja. Bukankah membazirnya namanya. Membazir itu saudara syaitan. Tetapi bukankah kerja paku memaku tanpa ikatan rasmi amalan bapa syaitan?

Bak kata pepatah moden Inggeris, “No Joke No Fun, No F**k No Son”, maka berlakulah keajaiban luar biasa yang hanya berjaya dilakukan oleh YB Rahim.

Jika ahli sains di Amerika berjaya mencipta mesin yang apabila dimasukkan seekor lembu hidup ke dalamnya, maka akan menghasilkan produk terakhir yang dikenali sebagai ‘hot-dog’.

Namun YB Rahim lebih handal daripada seluruh ahli sains Amerika kerana melakukan proses songsang iaitu memasukkan ‘hot-dog’nya ke dalam mesin Jamliah lalu menghasilkan ‘homo-sapien’ yang kini masih dalam peringkat janin dalam rahim Jamliah.

Setiap kali YB Rahim memaku Jamliah, maka tertumpahlah 100,000 juta spermatozoa yang hanya mempunyai kepala tetapi tidak berotak dan berekor seperti berudu berenang menuju ke rahim Jamliah sehingga salah satu daripada berbilion spermatozoa itu bercambah menjadi janin yang kini sudah berusia tiga bulan di dalam rahim Jamliah.

Walaupun pada mulanya berjaya disimpan dengan rapi, namun bahagian atas sedikit daripada kawasan yang selalu dipaku YB Rahim mula membengkak sehingga membuatkan Jamliah muntah dan pening-pening lalat. Ketika ke klinik untuk mendapatkan rawatan, Dr. Suzianna mengesahkan Jamliah mengandung tiga bulan!

Maka hebohlah satu pejabat Jamliah termengandung. Tetapi tidak ada siapa yang tahu benih siapa di dalam kandungan Jamliah melainkan YB Rahim. Namun sebagai saintis terkemuka, YB Rahim tidak melatah.

Walaupun Suzana menuduh benih yang mula subur di dalam rahim Jamliah adalah benih YB Rahim, maklumlah namanya seiras.

Jamliah yang selama ini percaya YB Rahim akan memikul tanggung jawab kerana eksperimennya menghasilkan makhluk hidup daripada ‘hot-dog’ berjaya, kelihatan hampa kerana YB Rahim mula menghindar dan enggan mengambil Jamliah sebagai isterinya, sekadar ‘isteri angkat’ yang boleh diangkat pada bila-bila masa.

Manakala ibu bapa Jamliah menanggung malu yang amat sangat, terutama ibu Jamliah yang mengimbau keresahan hatinya sewaktu Jamliah bermalam di Serambi PTI dan sering bermimpi buruk sejak akhir-akhir ini.

Mujur mereka dapat bersabar dan menerima ketentuan Illahi kepada mereka, apatah lagi pelakunya orang kenamaan yang amat mereka hormati. Mereka rela menerima YB Rahim sebagai menantu jika kedua-dua isteri YB Rahim setuju. Namun harapan itu mereka pendamkan kerana tidak ingin mengeruhkan suasana.

Dengan helah Pak Karto, seorang pemuda mengaku kekasih Jamliah dan ingin bertanggung jawab kerana bersumpah bahawa benih yang dikandung Jamliah adalah benihnya sehingga memaksa ibubapa Jamliah menikahkan mereka.

Hancur luluh hati Jamliah seketika, namun memikirkan dia sudah mempunyai cukup simpanan, hampir RM300, 000, maka dia merelakan YB Rahim memperlakukannya bak sepatu yang dibuang apabila sudah tidak diperlukan lagi.

Mujurlah ada Jakaria, suaminya kini yang mahu bertanggung jawab sehingga Jamliah melahirkan anak lelaki saling tak tumpah seperti YB Rahim. Untuk mengelakkan fitnah dan memudahkan pergerakannya, Jamliah mengajak suaminya berpindah ke Serambi PTI sehingga kini.

Hanya Jakaria Pak Karto, YB Rahim dan Jamliah sendiri sahaja yang tahu bahawa Brahim adalah anak YB Rahim yang selalu mengirimkan nafkah untuk ’anaknya’ melalui Pak Karto.

Maka bertuahlah Jakaria kerana tidak perlu bersusah payah membuat anak kerana YB Rahim telah menolongya membuat seorang anak lelaki dan Jakaria mewarisi Jamliah yang telah puas diseligi dengan paku sepanjang enam inci!

Maka Khatamlah sudah Bab 1. Berjumpa lagi di Bab 2 yang lebih hebat. Kita tengok kali ini siapa yang kena?

No comments:

Post a Comment