Sunday 18 March 2012

TIGA DARI SEPULUH LELAKI ADALAH GAY


PENDEDAHAN Mingguan Malaysia baru-baru ini mengenai penemuan oleh seorang kaunselor bebas, Tuan Hj Hushim Hashim bahawa 3 dari 10 orang lelaki di Malaysia terjebak dalam kegiatan seks songsang, menyedarkan penulis kenapa Pakatan harami bersungguh-sungguh menyokong program Seksualiti Merdeka.

3 dari 10 lelaki, itu dari segi nisbahnya sudah 30%, banyak tu. Kalau diterjemahkan dari segi undi, memang amat menguntungkan.

Bukti mengatakan Pakatan haram menyokong Seksualiti Merdeka ini berlambak dan banyak. PKR seperti umum tahulah, Ketua Umumnya juga adalah seorang pengamal hubungan songsang ini seperti dibuktikan melalui penemuan DNA asal air maninya dalam dubur Saiful. Lepas hari itu pun sebab teknikal, bukan sebab tidak buat.

Manakala 2 parti komponen yang lain memang ada pertentangan antara Pas dan DAP, dengan DAP menyokong dan Pas menentang. Tapi ramai tahu itu hanya drama bagi mengelakkan Pas terus menerus kehilangan sokongan.

Lagipun hakikatnya, Pas kuat mana sangat pun banding dengan DAP, ditambah dengan PKR menjadikan benarlah Pakatan Rakyat ini menyokong Seksualiti Merdeka.

Bagi membuktikan sokongan DAP, sila perhatikan kenyataan Teresa Kok semasa mengulas mengenai program Seksualiti Merdeka di bawah:-

Seputeh MP Teresa Kok, pronounced nonetheless homosexual, lesbians and transgenders were not supposed by sacrament and society, they should be treated sincerely and be reputable by all people.

“We have to reason to a element of similar to remonstrate with their demands,”

Itu belum lagi disebut mengenai peranan media pro Pakatan harami dalam soal Seksualiti Merdeka ini seperti Malaysiakini yang sentiasa aktif memberikan liputan dari sudut positif kenapa program LGBT seumpamanya ini patut diteruskan.

Malah dalam soal Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menolak permohonan pihak penganjur Seksualiti Merdeka inipun, Malaysiakini bersetuju dengan penganjur yang mempersoalkan keputusan mahkamah itu dan menyifatkan mahkamah tunduk kepada tuntutan golongan ’ekstrimis’ apabila menolak permohonan mereka.

Selain dari penganjuran Seksualiti Merdeka ini yang diketuai oleh Majlis Peguam (NGO pro Pakatan haram) dan dinaungi oleh Pengerusi BERSIH 2.0, Ambiga Sreevanasan yang disebut-sebut sebagai bakal Naib Presiden Pas yang baru.

Lagipun penulis rasa, penolakan Pas terhadap penganjuran Seksualiti Merdeka itu sebelum 'depa' tahu statistik terbaru ni.

Sebagai parti yang bertuhankan undi dan kuasa, penulis tidak terkejut kalau Pas keluar fatwa baru menghalalkan LGBT, 'so long' ia dilakukan secara tertutup, seperti dasar yang bakal dilaksanakan Anwar.

“Potensi untuk dapat 30% undi, banyak tu” kata Hadi Awang.

Kesimpulannya, tolaklah parti sakit macam Pakatan haram ini dan komponennya. Kita bersatulah di dalam BN, hidup kita 'straight' dan tidak condong kepada kesongsangan.

Dan kalau ada yang condong itu, BN akan banteras bukan iktiraf macam yang nak dibuat Pakatan haram ini. (MyKMU.Net)

6 comments:

  1. ada siapa2 nak hadapkan penulis "megah" ni ke muka pengadilan? kalu tiada yg mau sa mau. biar dia tahu tinggi rendahnya langit.

    ReplyDelete
  2. Is PKR going to target the LGBT during the next general election as potential voters instead? What will PAS say?

    ReplyDelete
  3. Orang2 sperti tu harus dihantar ke pusat pemulihan khas.

    ReplyDelete
  4. begitu ramai golongan gay di negara kita? ini benar2 membimbangkan, jgn biarkan budaya songsang menular di negara kita.

    ReplyDelete
  5. Berikan pendedahan kepada mereka ini tentang larangan dan keburukkan hubungan sejenis ini.

    ReplyDelete
  6. memang songsang la pihak yang cuba memperjuangkan isu LGBT ini..

    ReplyDelete