Wednesday 29 December 2010

‘AYAM’ BERSIH DAN HARUM DI KUNAK?



Oleh: IBRAHIM TABIR

KEGIATAN menawar perkhidmatan seks kepada pelanggan yang memerlukan perkhidmatan itu dipercayai dilakukan oleh wanita persendirian yang tidak terikat dengan mana-mana bapa ayam atau bekerja di pusat hiburan dan hotel tertentu di Kunak.

Pelacur persendirian biasanya menjalankan kegiatan mereka apabila diperlukan oleh orang tertentu yang memerlukan khidmat seks daripada mereka.

Perkara ini didedahkan oleh seorang sumber yang memberitahu Sabahkini.net baru-baru ini mengenai seorang lelaki (Tauke) yang memiliki sebuah syarikat kontraktor.

Mengenali tauke itu sejak dulu, Boss kontraktor itu meminta pertolongan daripada sumber untuk mencari seorang wanita yang boleh menawarkan khidmat seks kepadanya. Tauke itu juga dikatakan sanggup memberi RM1 ribu sebagai upah kepada sumber jika ada wanita yang dapat bersamanya untuk melakukan seks.

"Saya disuruh cari ayam yang harum dan bersih. Kalau dapat mahu dibawakan itu Boss. Dia mahu pakai ayam. Tapi yang bersih dan harum," kata sumber berkenaan yang menyebut tauke itu sebagai panggilan manja 'Boss'.

Sumber yang mengenali tauke itu bukannya bekerja dengan Boss berkenaan tetapi telah terserempak dengan tauke itu sebelum ini.

"Saya tidak berani ambil wang yang diberi oleh tauke itu sebagai upah mencari pelacur persendirian, walau saya tahu ada wanita yang menawarkan seks di sini dengan bayaran serendah RM15 sekali servis," kata sumber itu lagi.

Beliau berkata, tauke yang dimaksudkan itu memerlukan ayam yang 'bersih dan harum'.

"Dia mahu ayam bersih dan harum. Yang pandai mengurut juga", kata sumber berkenaan.

1 comment: