Sunday 29 January 2012

BELUM MASUK 'PAWAGAM BLOG UMNO' DAH KANTOI

Oleh : PASPB

PAGI tadi penulis menulis mengenai dakwaan terbaru oleh 'Dato' T' ini kononnya ada kewujudan video seks terbaru yang mengaitkan dengan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Baru sahaja sebentar tadi, penulis mendapat maklumat dari sumber yang menyatakan Anwar tidak berada di Bangkok pada 12 dan 13 Januari 2011 seperti yang didakwa oleh 'Trio Dato' T'. Sebaliknya, Anwar pada tarikh yang didakwa berada di Indonesia.

Kenyataan ini seterusnya menafikan kewujudan video yang dikatakan mirip Anwar itu dan jika Anwar tidak berada di Thailand seperti yang didakwa, imej siapa pula yang berada dalam rakaman tersebut?

Mungkinkah, trio Datuk T akan mengubah versi cerita mereka dengan mengatakan video tersebut dirakam di Indonesia pula?

Jika itu berlaku, maka sejarah memalukan yang pernah berlaku dalam kes perbicaraan liwat 1 akan berulang semula kali ini.

Dalam kes tersebut, Anwar dikatakan meliwat Azizan Abu Bakar di Trivolli Villa pada 1993 sedangkan ketika itu bangunan tersebut belum wujud pada waktu dan tarikh yang didakwa!

Nampaknya, cubaan kali kedua trio tajaan UMNO ini untuk memalukan Anwar buat kesekian kalinya, tidak menjadi kenyataa,n waima sebelum video tersebut tersebar pun.

Tapi dalam masa yang sama, penulis harap Datuk Seri Anwar dapat meneruskan semula tindakan saman ke atas orang orang ini agar cubaan seumpamanya dapat dihapuskan terus di masa hadapan

No comments:

Post a Comment