Sunday 30 September 2012

FORMULA TERBAIK HINDARI ROGOL?




SEORANG wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngerinya hampir diperkosa.
Mangsa : Semalam aku balik dari overtime, lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tu aku rasa ada orang mengekori aku, macam nak merogol aku.

Kawan Mangsa: Ishh ngerinya...

Mangsa: Lepas tu aku tengok dia semacam ajer, aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar.

Kawan Mangsa: Saspen giler nih...

Mangsa: Dah kita perempuan, mana nak sama dengan tenaga lelaki. Kemudian dia dapat mendekati aku.

Kawan Mangsa: Pastu ko buat aper supaya selamat?

Mangsa: Aku pun terus angkat kain aku... 

Kawan Mangsa: Hah?

Mangsa: Tepat jangkaan aku .... dia pun melondehkan seluar dia...

Kawan Mangsa: Lepas tu aper terjadi? (tidak sabar)

Mangsa: "Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluarnya. Jadi aku selamat..."

Kawan Mangsa: ...Oh! mulau...

No comments:

Post a Comment