Monday 26 November 2012

NIK AZIZ, TOK GURU PALSU?





PALSU......Gelaran Tok Guru yang ada pada Nik Aziz adalah gelaran palsu.

Oleh :  THE UNSPINNERS

DIA BUKAN guru pondok dan dia hanya 'standard' Guru Kemas. Nik Aziz menyimpan rasa mahu jadi Tok Guru walaupun orang ramai belum mahu akui dirinya sebagai Tok Guru. Belum lagi ada anak murid atau sesama Tok Guru dan ilmuan yang perakui kehebatan ilmunya untuk digelar Tok Guru.

Akibat teringin dan cemburu tak dipanggil Tok Guru, Nik Aziz telah mengeluarkan pekeliling supaya nama rasminya adalah Tuan Guru Nik Aziz. Sebenarnya dia tidak layak!

Kerana itu, ajarannya salah dan menyesatkan. Kata-katanya sering boleh dipertikaikan logiknya. Kadang-kadang dia sendiri pun bertukar-tukar.

Sebelum ini, Penceramah Azhar Idrus sendiri pernah kata Nik Aziz dedahkan Nik Aziz adalah guru palsu yang tiada ilmu, tapi tafsir sendiri. Dia pun Wahabi.

Nik Aziz pertikai syurga itu hak mutlak tuhan. Tujuannya adalah supaya dia boleh tentukan syurga untuk ahli PAS. Lagi gila dia kata ayat Quran semua politik. Politik lain dan Quran itu lain.

Nik Aziz jua berkata tuhan tidak rancang pilih Muhammad sebagai rasul, tetapi pilih dari manusia yang ada sampai umur 40 tahun.

Maklumat selanjutnya DI SINI


Sila Tonton Dideo Klip Ini;




No comments:

Post a Comment