Wednesday 27 June 2012

JANGAN HIJAB MAKLUMAT PATI DARIPADA KAMI




Saudara Pengarang,

SABAHKINI.NET amat menarik dan informatif. Sebelum ini saya sendiri tidak jelas dengan isu-isu Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) di Sabah. Rupa-rupanya kegusaran yang sentiasa saya dengar daripada rakyat Sabah yang saya jumpa sebelum ini sememangnya berasas.

Sabahkini.net nampaknya mempunyai rangkaian yang sangat luas. Saya sebenarnya sedang mencari seorang penceramah dalam topik kepimpinan daripada sabah. Waktu sedang 'surf' untuk mencari itulah saya terjumpa Sabahkini.net. Dasyat juga rupanya situasi PATI di Sabah.

Tambah mengerikan apabila PATI haram ini diberikan tanggungjawab untuk mendidik anak-anak kita seperti Cikgu Arsad Bin Haji Alwi Di SMK Balung, Tawau. Teruskan mendedah isu-isu sebegini kerana sebagai rakyat Malaysia kami wajib tahu kepincangan ini. Jangan hijab maklumat PATI daripada kami.

Salam Hormat,

BENCI PATI

12 comments:

  1. Sabahkini byk sampaikan maklumat mengenai isu2 dan keadaan semasa Sabah. ia media yang baik.

    ReplyDelete
  2. isu PATi adalah isu utama yang sering diketengahkan oleh Sabah kini. isu ini pun makin hangat dan perlu diselesaikan.

    ReplyDelete
  3. Our people need to be taught the importance of protecting our state from the influx of PATI and PATAI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Therefore we needed the RCI to investigate the Project IC issue that is plaguing our state since Dr Mahathir's term as PM.

      sabah-go-green.blogspot.com

      Delete
  4. Bongkar jangan tak bongkar.

    ReplyDelete
  5. Pendedahan sabahkini.net merupakan luahan sebenar rakyat di Sabah ni.

    ReplyDelete
  6. Hope that Sabahkini.net will continue to bring the latest information to Sabahan readers. Please visit my blog too when free :D

    sabah-go-green.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN’s backbone and to work hard to assure the ruling government stayed in power in Sabah. Umno and the component parties of BN will prove that BN is the best choice for the people through its continuous development programmes.

      Delete
  7. PATI perlu disiasat..RCI harus dilaksanakan sepenuhnya.

    ReplyDelete
  8. Jangan biarkan PATI terus bermaharaja lela dengan mudah di Negeri Sabah ini.

    ReplyDelete
  9. Government agree to set up the RCI shows that the BN government does not leave anyone out because its main agenda is to help all the people

    ReplyDelete
  10. bukan pemilik asal nombor IC Cikgu Arsad ni sudah ditemui ka?? kenapa tidak minta empunya sebenar nombor IC itu buat laporan polis??

    ReplyDelete