Tuesday 30 April 2013

HANYA YB BN BERIKAN KHIDMAT TERBAIK






SERTAI... Elis Kayan menyerahkan borang penyertaan Umno kepada Anifah (dia kiri) dan Mohd Arifin (kiri sekali).

MEMBAKUT: Hanya wakil rakyat Barisan Nasional (BN) memberikan khidmat kepada seluruh rakyat tanpa mengira anutan agama dan suku kaum.

Calon BN bagi kerusi Parlimen Kimanis, Datuk Seri Anifah Haji Aman berkata, wakil rakyat BN sentiasa berusaha memberikan khidmat yang terbaik untuk rakyat.

“Khidmat yang diberikan adalah untuk seluruh rakyat tanpa mengira anutan agama, kaum dan bangsa,” katanya pada majlis pemimpin bersama rakyat bagi zon Bandau di sini, kelmarin.

Hadir sama pada majlis itu termasuklah calon BN Dewan Undangan Negeri (DUN) Membakut Datuk Haji Mohd Arifin Haji Mohd Arif.

Anifah berkata BN juga akan memastikan rakyat terus menikmati kesejahteraan, keharmonian dan juga kemakmuran.

Katanya, rakyat tidak harus terpengaruh dan mempercayai dakyah dan fitnah yang dilontarkan oleh pembangkang.

“Kita sebagai wakil rakyat BN sentiasa mendekati rakyat dan sentiasa berusaha memberikan perkhidmatan terbaik kepada seluruh rakyat…kita bukan seperti pembangkang yang muncul mengikut musim,” katanya.

Sebelum itu calon BN DUN Membakut Datuk Haji Mohd Arifin Haji Mohd Arif berkata pembangkang melontarkan pelbagai fitnah untuk mempengaruhi rakyat.

“Saya dan Anifah adalah wakil rakyat dan ahli Parlimen dan kami bukan wakil rakyat untuk Umno tetapi untuk seluruh anggota BN, kami juga bukan wakil rakyat untuk orang Islam sahaja tetapi untuk seluruh rakyat,” katanya.

Beliau berkata dakwaan pembangkang kononnya beliau tidak memerlukan sokongan daripada masyarakat Kadazan Dusun (KDM) dan mereka yang bukan beragama Islam adalah fitnah yang sengaja dilontarkan oleh pembangkang.

“Kemenangan saya pada pilihan raya lepas bukan sahaja daripada undi mereka yang beragama Islam tetapi juga daripada masyarakat KDM dan mereka yang bukan beragama Islam,” katanya lagi.

Arifin turut menegaskan bahawa beliau dan Anifah akan terus berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk seluruh rakyat.

“Kita sentiasa mendekati rakyat dan akan terus berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik,” katanya lagi.

Pada majlis tersebut Anifah dan Mohd Arifin turut menerima permohonan penyertaan 231 bekas anggota Parti Maju Sabah (SAPP) yang menyertai Umno.

Borang tersebut diserahkan oleh ketua kumpulan tersebut Elis Kayan selain menerima sokongan daripada bekas anggota BN yang kembali menyatakan sokongan kepada BN. (ST)

No comments:

Post a Comment