Wednesday 29 August 2012

PERMINTAAN PIL SARANG WALIT MENINGKAT




Oleh :  HALIK ZAMAN

KINARUT : Permintaan pil sarang burung layang-layang (Walit) lebih dari pengeluaran. Begitu mesra sekali para pembeli yang tidak kunjung putus memesan secara online atau menerusi pos.

Pengurus Produksi, Nor Diana Mohd. Raziz mengakui bahawa syarikatnya kini kekurangan stok jualan. Pesanan akan hanya dapat dilayan pada bulan Mac tahun hadapan.

Kata Nor Diana, Kalau anda ingin tahu khasiatnya, sila layari mana-mana laman sesawang sarang burung walit di luar negara, maka rahsia dan khasiatnya  mudah diketahui secara langsung.

"Pada bulan ini (Ogos) sahaja kami sudah mengeksport 8,000 botol kepada pelanggan kami yang tinggal di Kota Kinabalu,  Johor, Singapura, Melaka, Kuala Lumpur, Trengganu, Negeri Sembilan, Pulau Pinang dan Kedah. Setiap botol berharga RM30  termasuk pos," kata Nor Diana.

Nor Diana memaklumkan agar pelanggan yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut dan membuat tempahan, beliau boleh dihubungi di talian 088-755136 atau melalui email birdnest136@gmail.com dan boleh melayari sesawang berikut iaitu www.birdnest136.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment